Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få ut litt frustrasjon...! Har en tulle på straks 8 mnd. og om dagen er hun som en liten sol. Men, ved leggetid er det et sant helvete!

Er ganske finspist, men det har bedret seg de siste ukene. Men; hun klarer ikke roe seg/sovne uten puppen.

Vet det er min egen feil, men hvordan snur jeg dette?? Har klare kveldsrutiner hver kveld. Får pupp før hun legger seg, virker mett og fornøyd. Legger henne i sengen, og da ligger hun en stund å skravler for seg selv. Blir etterhvert veldig trett, og da begynner "helvete". Hyler og skriker. Tar jeg henne opp sutter hun som en gal. Er bare den siste kosen hun trenger. (ikke at hun er sulten)

Tar ikke flaske heller, så må liksom være i nærheten hele tiden.

Trenger råd fra andre som har slitt med det samme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært gjennom det samme. Vi løste det ved å la henne skrike litt, så gikk mannen inn, og så litt mer skriking osv... Lot mannen gå mest inn, siden hun ikke forbinder han med pupp. Ga henne vann fra flaske (hun tok heller ikke melk på flaske, vann godtar hun) og puttet smokken inn igjen.

Lykke til, jeg vet hvor slitsomt det er for mor!

Skrevet

Ja, hadde hun enda tatt flaske, eller smokk. Går seg vel til, men slitsomt er det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...