*nr4isommer* Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har vært uten prevansjon i 12 mnd nå uten å bli gravid så har bestilt legetime til privat GYN 28. mai. Fikk tr i dag så da bestilte jeg time. Men har to barn fra før, en på 1 år og en på 2 år så kan få barn, hva skal jeg si for å få pergo??? Er det noe spes jeg kan si så sjansen for pergo er større? Er så HÅPLØST lei av å prøve nå. Beklager jeg syter, men tårene triller her jeg sitter å akkurat har fått tr.... SUKK
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 når fikk du tilbake mensen etter fødsel nr 2? det er jo mange som ikke er fruktbare det første året etter.. pga amming og hormoner... jeg fikk pergo pga manglende eggløsning.. det er jo sånn desverre at for hver eggløsning er det bare 20% sjansge for å lykkes,,,
Yo&La+spire Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Uff, så kjedelig at det tar så lang tid da! Det har jo gått så greit de andre gangene...Håper du får noe svar iallefall! Vet du om du har hatt eggløsning? Kansje det bare ikke går fordi det er så kort tid siden sist fødsel? Forhåpentligvis klaffer det snart, så sees vi på kontroll:)
*nr4isommer* Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 har testet EL vær mnd og har fått mensen også. Ammet ikke heller så er ikke det som har satt det på vent... Så får bare se hva som skjer. Er bare så trist:-(
Yo&La+spire Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Fikk du forresten noe svar på om pergo gir større sjanse for tvillinger? Du får det sikkert visst dere har prøvd i ett år og legen tror det kan hjelpe...er ikke det vanlig da? Lykke til iallefall!
*nr4isommer* Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. mai 2009 Har ikke spurt om det enda... men får nok noen svar 28.mai. da skal jeg jo til legen... Hvordan går det med deg da Yo&La?
Yo&La+spire Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 Eg er jo på 1.tri eg nå 5+1 idag:D (håper bare det varer...skal på tidlig UL i uke 9 pga blødninger (og pga diabetesen da)) Så du må be legen ordne det litt raskt så eg slipper å gå på kontroller alene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå