Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Min jordmor satt dette på meg i tolv tiden. Og sa hvis alt var klart ville jeg merke det til kvelden. Og jammen tror jeg at jeg er i gang, har hatt min første vonde og virkelige kraftie rie som varte 1 min. Har hatt masrier i flere dager og de kan ikke sammenlignes en gang. Kan jeg håpe? Er det andre som har hatt god effekt av det? Og hvor lang tid tok det på dere?
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Det tok i underkant av en time:) Men de tok vannet først, og så fikk jeg akupunktur.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Vel, nå er jeg ikke så håpfull lengre. Har ikke kjent noe mer til disse vondtene på over en time nå. Kanskje det bare var lurerier. Enda så vond den var. Fikk akutt løsmage og var på do flere ganger etter den inntense rien, men nå så har det vært stilt i en time. Skikkelig deppa nå. Tru om du fikk en annen form for akupunktur enn det jeg fikk da. Siden det gikk så fort, eller var det pga vannet det gikk fort? Takk for svar.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg vet ikke hvorfor det gikk så fort. De sa at det kunne ta lang tid, og at jeg kanskje ville trenge drypp, men riene begynte av seg selv og var kraftige fra første stund. Ungen var født fire timer etterpå. Husker ikke hvor hun satte akupunktur, men jeg tro akupunktur virker veldig ulikt på folk. Jeg har hatt veldig god effekt av det også i andre sammenhenger. Lykke til iallefall!
Gifteklar:0)) Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Ja. Jeg var først på overtidskontroll i 12 tiden på formiddagen, og da fikk jeg akupunktur.Nålene ble satt i lilletåa og oppover.Fikk rier, men de varte hele dagen, men var ikke så sterke. Dro til sykehuset i 9 tiden på kvelden for å sjekke åpning.Hadde ikke det så fikk mere akupunktur.Dro hjem og fikk skikkelige rier i 3 tiden på natta og fødte da etter to timer.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Håper det holder med denne ene gangen på meg. Har ikke time til hun som satt nålene igjen. Siden neste kontroll blir på sykehuset på en overtidskontroll. Tro om det er best å holde seg våken og i bevegelse, eller prøve å sove?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Fikk riefremkallende akupunktur 12 timer etter at vannet var gått.. Hadde bare hatt maserier frem til det.. 4 timer etter akupunktueren var de ordenlige riene i gang..Og de ga seg ikke.. selv etter "overdose" med epidural..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå