Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med p-sprøyte? Setter en den hos legen? Hver 3. mnd? Slipper mensen og ingen bivirkning?

Jeg går på Yasmin, og synes jeg blør i tide og utide! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk på de i 3 år, og det er nå 5 mnd siden jeg sluttet. Har ikke hatt mensen siden jeg begynte, og fortsatt ikke fått den igjen. Gjør meg ingenting, vet at det kan gå opp til et år før man får igjen mensen..

Så for meg passet det perfekt ja :) Ingen bivirkninger jeg la merke til nei, og man tar det hos legen hver 3. mnd.

Skrevet

Har bruka det i litt over eit år nå og er kjempe fornøgd!! Som over, ingen mens, var litt i starten med spotting ein periode men det er verdt det når ein slepper mensen seinare;)

Det som er bivirkningar er at ein etter ein periode, hugsar ikkje kor lenge, kan få dårlig bein tetthet, men det er nokon år med bruk da.

Skrevet

brukt i 2 år nå, kjempe fornøyd med det., får resept hos legen, og ei sprøyte koste ca 70 kr, så får jeg naboen til og sette den på meg (hun er sykepleier)

Skrevet

begynte på p-sprøyte da jeg var 16, pga så sterke menssmerter.

gikk på det til jeg var ca 21, da byttet jeg over til p-piller i samråd med legen, fordi kroppen visstnok kunne bruke lang tid på å bli gravid om man ønsket det

jeg hadde ingen blødninger i disse årene :)

jeg opplevde svært lite hormonelle bivirkninger av p-sprøyten.

ingen andre bivirkninger heller

venter nr 2 om ikke så lenge, så jeg skal tilbake til p-sprøyte etter fødsel!ingen tvil :D

Skrevet

Å, tuuuuusen takk for svar!! :-D

Da er jeg overbevist om at jeg også vil prøve p-sprøyte. Får prate med legen min da. :-)

Vi har to tette, og hvis vi skal ha flere barn, er det i så fall leeeenge til. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...