Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 vi har ei lita ei på snart 7 mnd. å i dag så mannen min "jeg er så stolt av deg for at du er mammaen til jenta mi". jeg SMELTA!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Så koselig sagt! Bensin for en sliten mamma:)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Åhhhhhhhhhhhh, det var søtt sagt! Jeg ble rørt på jobb i dag jeg... selv om det er helt tatt ut av sammenehengen her. Jeg jobber på ett sykehjem, så kom ei bort og lurte på når jeg skulle gå hjem. Så jeg "Jeg skal gå hjem kl. 15". Og da sier hun "Jeg unner deg å komme hjem til familien din og den lille dattera di, men jeg savner deg fælt når du ikke er her!" Og da måtte jeg bare gi henne en klem, for slikt varmer iallefall mitt hjerte :D
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 det var en fin historie! vokser veldig på å høre slikt ja:) nå skal det sies at jeg overhodet ikke er sliten da. jeg har ei jente som er såååå snill. sover om natta og er for det meste glad og fornøyd:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå