MathildeC Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Var på ordinær ultralyd i dag, og alt så bra ut. Det var lett å se at det var en jente der inne, og selv om jeg personlig ble kjempeglad (har kost meg vanvittig med jenta vi har, og er glad hun får en søster), så vet jeg at mange blir "skuffet". Dvs svigermor og svigerinne aller mest.. De har mast om det der helt siden graviditeten ble annonsert. Sukk.. Merket på jobben og, at det ikke var så spennende når det var det samme kjønnet. Litt kjipt at det er sånn, men det er kanskje en naturlig reaksjon?? Men uansett, jeg synes det er herlig å vite "hvem" som er der inne. Så nå er det bare å fundere over navn. Første jenta vår heter Sofie, noen gode forslag?
Tidemann Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 gratulerer gratulerer!!!!kjempegøy!!! det er alltid noen som mener noe om noe:) I vår familie har de nå mast etter en gutt,vi har en av hver,men siden det er så mange jenter forøvrig så... da vi kom på ultralyd viste det seg en gutt,men også en hel haug misdannelser,så nå har de hveertfall skjønt EN ting og det er at kjønnet faktisk ikke betyr noe... - Men du er kjempeheldig,dette må du bare nyte!!!
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer så mye! :-) Kjenner til det med masse meninger, har selv 3 gutter, så du kan jo tenke deg reaksjonene vi fikk når vi annonserte gutt nr 3, verste var "jaja, dere kan jo fortsatt flere barn, kanskje dere er mer heldig da", føltes oss jo nærmest kondolert! Denne gangen skal derimot alle gratulere og er så positive siden det nå er jente, merker det irriterer litt. Du får låne deg en navnebok, så finner du sikkert noe du liker :-)
EnJente_m_2Jenter Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skjønner så godt hvordan du tenker, men først og fremst GRATTIS !! Og tro meg det er glemt når de ser verdens nydligste nyfødte tulle sukk !!! Når det er sagt vet jeg ikke enda hva jeg får, men har allerede masse folk "på" meg. En hel del mener at det er en jente og sier ting som "hva skal hun hete?" osv. Da blir jeg bare provosert.. Og i dag var det en som sa: Håper du får den etterlengtede gutten din ! Jeg bare inni meg HVA FAEN ? Jeg har ALDRI sagt noe slikt, ble bare så oppgitt...da høres det jo virkelig ut som om man blir lei seg om man ikke får gutt...huff ! Nei kos deg med jenta !! Sofia og Emilie kanskje `?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå