Gå til innhold

Oi, da står det en sprinkelseng på soverommet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var og kjøpte seng og madreass på Ikea her om dagen og plutselig hadde sambo skrudd den sammen og satt den opp. Litt tidlig kanskje, men veldig koselig! I dag har jeg shoppa dyner, sengesett etc på nett så det kommer vel snart. Barnevogn har vi også kjøpt, men den er i en annen by en stund til. Kanskje like greitt :) Gleder meg til å vaske sengetøyet og gjøre i stand skikkelig om en stund.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, jeg husker veldig godt da vi var i den situasjonen, med jenta vår som snart er 2 år. Sengen var så liten, så liten... så kom vi hjem med vesla fra sykehuset, hun var kun 2.6 da hun ble født, og hun forsvant jo helt i den "digre" sengen :-)

Skrevet

åååh herlig... kunne jeg satt den opp nå hadde jeg gjort det;) hehe, har selv termin 0409;) men vi skal rive skapet og gulvet og legge nytt osv til sommeren så må vente til da...

er sååå koselig når man setter slikt opp, selv om det er leeeeenge til det blir brukt *drømme* heldig du er:)

Skrevet

å så koselig :D her har vi bare kjøpt ei vugge, tenkte kanskje å sette den sammen i helgen. Skal kvistlakkes, grunnes og males hvit, så greit å få det gjort litt tidlig så den er fri for farliger avgassinger å slikt til november :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...