Hulda77 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Eg har nå handla frå iherb.com 4 gonger. Er superfornøgd. Har kjøpt masse bra greier, mykje billegare enn her i Noreg. Totalt genialt og veldig skikkeleg side (sjølv om eg i starten fann sida litt rotet, etter kvart vart det lettare å finne fram). Stooort utval. Dei sender til Noreg. Dessverre for oss her til lands, så bør vi halde oss under 200 kr når vi shoppar, om vi vil sleppe toll. (Lurt å bruke kursane til tollvesenet, google toll + valutakurs.) Eg har handla 4 gonger, synest eg har fått mykje bra for rett under 200 kr kvar gong. I periodar har dei halv pris på frakt, men sjølv med full pris er det slettes ikkje ille. Dersom det du kjøper veg under 1,3 kilo ca kan du sende med vanleg post (har teke ca ei veke for meg). Dersom det veg meir, må du bruke DHL, det kjem da raskare fram, men frakta er sjølvsagt dyrare. Les om alt dette under shipping, international shipping. Dette har eg kjøpt: Flora, Udo's Choice DHA 250 ml (finst ikkje i Noreg enda) 4 pack med ørelys Gratis produkt: d-vitamin Enzymatic Therapy, Acidophilus Pearls Betaglukaner frå Now Foods, 90 styk 3 boksar med betaglukaner frå Now Foods Gratis produkt: såpe MCT olje frå Now Foods, 1 liter Chia frø frå Now Foods Det eg diggar aller mest er at det er lett å sjå kor mykje det ein handlar veg, det kjem opp når du legg det i handlekorga. Slik kan du passe på at du held deg under vektgrensa for «international mail». MCT oljen måtte eg sende med DHL, for tung... Chia frø har eg ikkje funne i Noreg enda, skal vera så sunt. Spent på dei! Mjølkesyrekapslane er mykje billegare enn dei du kjøper på apoteket her heime. For ikkje å snakke om betaglukanane, som eg har stor tru på (det same som NBG 24-7, berre vanvittig mykje billegare). For å fylle opp til 200 kr, kan ein leggja til såkalla «free products», gratis og gratis..., men i alle fall veldig billig. Type 0,68 for ei såpe eller ein boks med 30 kapslar sterke d-vitamin. Er ein eigen heading med "free products" til høgre i midten øverst på framsida... Har også lyst til å kjøpe litt hudpleieting når eg treng det, solkrem, ansiktsrens etc. Kanskje kokosolje og proteinbarar. Ein må vera forsiktig med å kjøpe ting som er klassifisert som legemiddel her i Noreg. F.eks. kan dette skje ved kjøp av vitaminar da desse er mykje sterkare enn det som er lov her i teite Noreg. Sjekk ut inne på Legemiddelverket sine sider, der står det grenseverdiar visstnok, samt liste over urtar etc. som går som legmiddel. Her er ein kode som kan brukast fyrste gongen du handlar, du får da 5 dollars off! HAG796
Hulda77 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Så hyggeleg at du likte tipset, Himmelblå! Er verkeleg mykje fint å kjøpe der Har stor tru på betaglukanar for oss småbarnsforeldre. Den styrkar verkeleg immunforsvaret slik at det er lettare å unngå å bli sjuk med lite søvn osv. Men det er stive prisar her i Noreg, så iherb.com er verkeleg gull.
Himmelblå Skrevet 14. mai 2009 #4 Skrevet 14. mai 2009 har NbG i skapet og må innrømme at jeg (som ikke er spesielt gammel) føler meg som en tenåring når jeg tar nbg. Den måneden jeg tok det fikk jeg nesten dobbel lønn! (Jobber på provisjon). Så det er superkraft for oss! Så bra at jeg bruker det når jeg må, for det er nesten skummelt effektivt.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 Og jeg vet ikke hva noe av det du nevner er:o( Tydeligvis ikke helt inn jeg.. Hva er nbg? Hørtes nyttig ut! Men er dette lov, sånn egentlig,Å importere?
Himmelblå Skrevet 14. mai 2009 #6 Skrevet 14. mai 2009 Den Nbg jeg tar er kjøpt i helsekostforretninger i Norge. Og heter 24:7. Nbg erforkortelse for Beta Glukan tror jeg og utvinnes av gjær, om jeg ikke er helt grønn. Skal styrke immunforsvaret. Den gjør at jeg føler meg 100% frisk og opplagt rett og slett. Noe jeg er ellers også, så det er vanskelig å forklare... men når jeg tar den kan ingenting stoppe meg. Blir som et lokomotiv, går og går. Derfor tør jeg bare ta den i perioder, bare i tilfelle jeg brenner lyset i begge ender.
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #7 Skrevet 31. mai 2009 Hei og hå! Nå er det supertilbod på frakt frå iherb! Men berre ut denne dagen, dvs. til utpå morgonkvisten ein gong kanskje (norsk tid). Ja, det er lov å kjøpe til eige forbruk. Så lenge det ikkje er legemiddel, da er det kun lov frå EØS land (har ikkje full oversikt over dette altså), men USA er i alle fall ikkje plassen å kjøpe frå. Men kosttilskot som ikkje er legemiddel er heilt lov. Når det gjeld dei betaglukanane, så ringte eg faktisk og snakka med ei hyggeleg dame på staten legemiddelverk. Så det er heilt lovleg. Dersom ein skulle lure på om produkt er klassifisert som legemiddel her heime, kan ein sjekke ei liste inne på statens legemiddelverk. Ikkje aktulet for min del da eg kun kjøper kosttilskot eg uansett ville (vurdert) å kjøpe her. Når dei tre boksane med betaglukansar kom, vart dei stoppa i tollen fordi iherb ikkje hadde lagt ved kvittering på kva dei kosta. Såg jo ut som det beløp seg til langt over 200 kr. Gjekk da på posten og dei faksa inn kvitteringa eg hadde fått på e-post, etter 4-5 dagar kunne eg hente pakka på postkontret. Har ikkje vore sjuk sidan eg begynte med betaglukanar, ikkje typen heller. Så det er å anbefale. Har akkurat bestilt meg 12 superdigge barar som eg stadig vekk kjøper på den lokale helsekostsjappa til whopping 35 kr styk. Nå får eg dei 200 kr pluss 6 dollar i frakt. I tillegg ei såpe for å koma opp i 200 kr Kursar kan sjekkes her: http://www.toll.no/templates_tad/tolltariffen/tvinnexchangerates.aspx?id=98&epslanguage=NO Kursen er nå 6,44. Hugs koda! HAG796 dersom du handlar for fyrste gong, 5 dollar ekstra å handle for
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 31. mai 2009 Hugs for all del å hald dykk unna vitaminar, særleg mulitvitaminar da desse er for sterke, inneheld for mykje per tilråda dagsdose enn det som er lov i molbolandet Noreg. Men te, frø, mjøl, shampoo, kremar har dei også.
1881 Skrevet 31. mai 2009 #9 Skrevet 31. mai 2009 Kan jeg spørre hvilken type barer du har bestilt og har du smakt noen av dem tidligere??
wirre;o) Skrevet 31. mai 2009 #10 Skrevet 31. mai 2009 vil bare minne om at matvarer er litt spes når det skal importeres...
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 31. mai 2009 Har kjøpt organic food bar active greens chocolate. Kjøpar desse stadig vekk på helsekostbutikkar når eg er ute og trillar. Synest dei er dyre, men kjøper fordi det er vankeleg å finne sunn snacks slik ute på trillings... Kostar 35 kr styk her heime, blir da 420 kr for 12 styk. På iherb får du 12 styk for under 200 kr eksklusive frakt som nå er 39 kroner (international air-mail, du kan velja DHL også, kjem da i løpet av 3 dagar ca, byrjar da på 10 dollar). Etter tråden inne på Kvinneguiden å dømme varer tilbodet ut denne dagen, dvs. syndag, som i norsk tid skulle bli i morgon tidleg kl. 08 Iherb er i California så vidt eg kan skjønne. Har kjøpt meg proteinpulver da Denne typen: http://www.iherb.com/Jarrow-Formulas-Whey-Protein-Caribbean-Chocolate-2-lbs-908-g/7725?at=0 håpe, håpe at det ikkje er noko i den som ikkje går å få inn i landet Veldig god pris i alle fall Nå skal det bli slutt på å kjøpe overprisa prottisbarar nede på treninga
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #12 Skrevet 31. mai 2009 Ser ut som det har gått bra med matvarer for mange på diverse nettforum. Sjølv har eg kjøpt chia-frø og oljer (men oljer er kanskje ikkje for matvare å rekne, men kosttilskot). Uansett er det ikkje sååå big deal å kjøpe noko som blir sendt tilbake da iherb refunderer alt minus frakt. Da er det berre ca ein 50lapp å satse, he he. Kjenner mange som til stadigheit kjøper te, frø og mjøl. Ja, eg kjenner mange særingar, he he!!
1881 Skrevet 31. mai 2009 #13 Skrevet 31. mai 2009 Jeg lurer på disse betaglukaner frå Now Foods hvordan fungerer dem? går man ned i vekt? får mer energi? Ingen bivirkninger? dosering pr dag? Er litt skeptisk til og bestille noe jeg kanskje ikke tåler!
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 31. mai 2009 Dei er ikkje for å gå ned i vekt! Men når det er sagt, kan du jo gå lettare ned i vekt (les ha overskot til å få trent, samt eta riktig) når du held deg frisk og rask. Dei er bra for immunforsvaret nemleg Masse info om betaglukanar inne på nettsidene til NBG 24:12, som er eit norskprodusert betaglukan-produkt (prisar deretter...). Now foods er eit svært bra merke, men da amerikansk. Det finst produkt frå denne produsenten å få kjøpt i Noreg trur eg, i alle fall i Danmark. Ingen biverknader så vidt eg kjenner til. Du får på apotek og helsekost her heime. Stadig reklamar i blad og aviser, står ofte at det er "trim for immunforsvaret". Vi tek ei pille per dag. På NBGen står det (trur eg) 1-2 piller per dag, at du f.eks. kan ta 2 piller om du er sjuk... Har ikkje sjekka om dei inneheld like mykje per kapsel. Men det vil seriøst overraske meg om Now foods pillene skulle vera svakare enn dei norskproduserte Vi har knaska slike piller lenge nå. Ingen biverknader her i garden. At eg er slapp som uff og gru kjem av jernmangel, men det skal straks rette seg håpar eg Oi, oi så engasjert eg blir når det gjeld helse og kosttilskot, har visst heilt dilla på det for tida.
1881 Skrevet 31. mai 2009 #15 Skrevet 31. mai 2009 Da har jeg bestilt noen slike kapsler til meg og mannen! Tar det lang tid før de leverer dem? Viss du kommer over noen kostilskudd på denne siden som kan bidra til vektnedgang er det supert, vurderer da og kjøpe det! Var mange produkter og forholde seg til! Fant ikke noe spesielt på free offer som jeg hadde behov for, såpe var de tydeligvis fri for!
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #16 Skrevet 31. mai 2009 Fri for såpe??? Så rart! Dumt at du ikkje fekk fyllt opp til 200 kr da. Ikkje alltid eg får til det eg heller. Blir bra med betaglukane Trøst deg med det. Vel, for å gå ned i vekt... Trening, redusere det kvite (les kvitt mjøl og sukker, kanskje mjølk om du drikk for mykje). Ikkje sikkert denne filosofien passar for deg.. , men det er mi oppskrift Tren tung med vekter, gå masse tur. Om du gjer dette i botnen kan du ha nytte av å supplere med gode produkt. Viktig med nok protein (men det kan du lett dekke med kosten også altså) og oljer. Oljer er superviktig!!! Spør du meg ivæffal Sjekk Flora Udo's choice (finst fleire bra oljer derifrå) og MCT. Anbefaler MCT olje. Skal vera trygg ved amming, har sjekka med apotek. Men ikkje bra å slanke seg for mykje når ein ammar uansett. MCT skal hjelpe til ved slanking. Elles er det riski både helsemessig (meiner nå eg da) og litt importmessig (kan bli returnert) å kjøpe produkt som er meint for "weight loss". Kan fort innehalde ting på den berømmelege legemiddellista... Litt andre reglar der borte i Junaiten. Men dette verkar å vera eit bra produkt til superpris http://www.iherb.com/Life-Enhancement-Glycemic-Control-Resistant-Starch-1-1-lb-500-g/14864?at=0 Gode reviews, anbefalingar har det fått. Har kjøpt ala det same i Noreg, mykje dyrare og mindre boks... Say no more! I kveld har eg handla inn shampoo, balsam og ansiktsvask. Digg å ha det i hus vettu Pluss diverse anna. Fint å gå amok når ein frå og med i morgon er heime i ulønna permisjon...
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 31. mai 2009 Og nå vi er inne på vektkontroll (og slanking) så er sukrin ypparleg Fåes på nett (her heime) og i nokre helsekostbutikkar. Har sjekka så dette er ikkje billare på iherb faktisk. Sukker som ikkje er sukker, ha ha!! Laga av Erythritol. Prøv å google det. Høyres skummelt ut utifrå namnet, men er ikkje det i det heile teke. Men vanleg sukker - ikkje bra altså!
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #18 Skrevet 31. mai 2009 Sorry, det "mjøl-pulveret" har ikkje reviews såg eg etterpå... Eg har kjøpt i dag, skal sjå om eg liker det like godt som det eg har her. Prisen er i uansett knall. Finst vel andre av same type der som har tilbakemeldingar, kanskje?
1881 Skrevet 31. mai 2009 #19 Skrevet 31. mai 2009 Takk for tips! Håper jeg har varene om ikke altfor lenge da! Er de gode de barene du bestiller? bruker Herbalife sine og liker de godt, får liksom sjokolade følelse av dem!
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #20 Skrevet 31. mai 2009 Tippar du har varene innan ei veke Om det blir pes med toll, tek det litt lenger. Eg har fått 5 leveransar, berre ein gong måtte eg leggja fram kvittering på at det var under 200 kr. Kjøper sjeldan for over 200 når eg handlar frå utlandet, misliker sterkt at det kjem toll og mva og gebyr og dritt oppå prisen Barane eg kjøper er veldig gode, ja. Smakar sjokolade, men ikkje sjokoladefølelse akkurat. Men absolutt gode, eg et ingenting som smakar pøh nemleg, same kor sunt det er Skal nå sjekke ut dei herbalife barane. Kva heiter dei exactly? Kvar får eg tak i dei? Takk for tipset du også
1881 Skrevet 31. mai 2009 #21 Skrevet 31. mai 2009 Jeg bestiller alt av herbalife her:http://www.dinherbashop.no/?gclid=CNKVofXN55oCFcME3godWiZqCA 14 barer for 178 kroner synes jeg ikke er ille, bestiller du mer får du gratis frakt! Har kun prøvd den med peanut-sjokolade og den er i alle fall himmelsk! Nå har jeg bestilt mandel, håper de også er gode! Send gjerne mail til hun som har nettbutikken så kan du få prøver på herbalife shaken før du evnt bestiller! Hun svarer rimelig raskt og varene kommer fort!
Hulda77 Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #22 Skrevet 31. mai 2009 Genialt og tusen takk for godt tips. Skal gjera det i morgon! Cluet er å ha sunn snack tilgjengeleg elles blir det lett bollar etc. på meg.... Og nå vil eg tilbake der eg var. Merkar allereie stor betring etter trening og betre kosthald. Men nå må eg sjekke prisar på jerntilskot også... Går jo straks tom, jo. Knaskar jo denslags for harde livet her, he he. Skal tru kva som er (viss det er) maksgrensa på mg jerninnhald før det blir klassifisert som legemiddel... Er frista til å prøve å bestille, gitt.
Hulda77 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #23 Skrevet 30. juni 2009 Fekk ganske kjappt alt eg bestilte sist gong. Noko med DHL, resten med vanleg post. Nå er det redusete prisar på shipping. Det er så vanvittig bra at eg berre må skrive om det her. Kostar altså 4 dollar (kursen er nå 6,51) eller ca 26 kroner å sende ca 1,35 kilo over Atlantern. Dette er med vanleg post. DHL startar på 12 dollar og kjem da levert på døra innan ca 2,5-4 døgn. Me loooove!!! Har bestilte meg dette: RISPROTEIN det viser seg at eg og mannen ikkje tolar så godt whey. Denne er snill mot magen http://www.iherb.com/NutriBiotic-Rice-Protein-Chocolate-1-lb-6-9-oz-650-g/4719?at=0 KROPPSPEELING http://www.iherb.com/Alba-Botanica-Sea-Salt-Body-Scrub-14-5-oz-410-g/15137?at=0 VITAMINAR, berre må prøve om eg får dei inn i landet... Håpar!! http://www.iherb.com/Rainbow-Light-Just-Once-Naturals-Energizer-One-Multivitamin-Mineral-30-Tablets/16997?at=0 ERTEPROTEIN, også snill med magen: http://www.iherb.com/Olympian-Labs-Inc-Pea-Protein-2-lbs-3-2-oz-1-000-g/13966?at=0 MEIR AV MIN FAVORITT BAR, bestilte like så godt 4 slike pakkar....sendt ei og ei for å unngå toll. Blir dermed halv pris samanlikna med her heime. http://www.iherb.com/Organic-Food-Bar-Raw-Organic-Food-Bar-Fiber-Chocolate-Delite-12-Bars-1-76-oz-50-g-Each/16335?at=0 OG SÅPESTYKKE, for å fylle opp eine DHL-pakka til 200 norske kroner http://www.iherb.com/Clearly-Natural-Glycerine-Soap-Unscented-4-oz-114-g/5636?at=0 Så løp og kjøp!!! Bruk koda HAG796 så får du 5 dollar off
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå