Gjest Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Å i morra skal jeg på modningsakupunktur... Er fryktelig spent.. er i uke 34+2:)
Ola Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Heisann! Er det normalt å behynne så tidlig med modningsakupunktur? hvorfor tar man modningsakupunktur? Har tenkt litt på det selv for jeg innbiller meg at da får man en lettere fødsel, er det slik? Jeg har begynt på Bringebærblad-te, 1-2 kopper pr dag, er i uke 32-33 Tenkte begynne med kapselene i uke 34 ja Har også beynt med fødselsforberedende olje fra Weleda til mellomkjøttet, men hvor lenge skal man massere egentlig? Føler meg litt ukonfertabel med å stå der å skreve å massere hehe...blir litt utolmodig.
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 hei på deg:) det begynner du med i 34-35:) http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/den_gravide_kroppen/modningsakupunktur_noe_for_alle_gravide der kan du lese om det.) går en spennende tid i møte:) olje har ikke jeg tenkt på i grunn... skjønner godt at du kan bli utolmodig:) Men din mann gjør det nok mere en gjerne;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå