therehag Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 kan du bare gi meg forbokstaven på navnet ditt? Var flere som sendte meg mail:p Må passe på at det er rett familie som får de;)
therehag Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 flott:) begynte å bli litt stressa for at jeg skulle sende feil;)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Hehe TUUUUSEN hjertelig takk!! Nå blir det morro her. Nå skal jeg ta med svogeren min og niesa mi ut, og la søsteren min få en hviledag hjemme (hun er gravid og har klart å gått helt til uke 36. Fødselen begynte så smått for 4uker siden..) Og mon tro om man får pent vær da.. Jeg har aldri opplevd å komme til Tusenfryd uten regn.. Har alltid vært noen småregndrypp eller SKIKKELIGE regnbyger.. hehe
therehag Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 det er jo lov å håpe på godt vær;) men er oftes kortere køer når det smådrypper;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå