Gå til innhold

Vålerenga12_&_Daniel er du der?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du bare gi meg forbokstaven på navnet ditt? Var flere som sendte meg mail:p Må passe på at det er rett familie som får de;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

S:)

Skrevet

flott:) begynte å bli litt stressa for at jeg skulle sende feil;)

Skrevet

Hehe :)

 

TUUUUSEN hjertelig takk!!

Nå blir det morro her. Nå skal jeg ta med svogeren min og niesa mi ut, og la søsteren min få en hviledag hjemme (hun er gravid og har klart å gått helt til uke 36. Fødselen begynte så smått for 4uker siden..)

 

Og mon tro om man får pent vær da.. Jeg har aldri opplevd å komme til Tusenfryd uten regn.. ;) Har alltid vært noen småregndrypp eller SKIKKELIGE regnbyger.. hehe ;)

 

Skrevet

det er jo lov å håpe på godt vær;) men er oftes kortere køer når det smådrypper;)

Skrevet

Haha, ja det er sant ;)

Takk igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...