Gå til innhold

tips til "liten" vogn til baby ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere ;)

Er ikke så veldig kjent med alle typer barnevogner. Men kanskje noen av dere kan hjelpe meg litt..

Har lyst å kjøpe Emmaljunga vogn til babysen inni magen . Men vi har akkurat kjøpt oss 7 seter , og er avhengige av å bruke 6 av 7 seter daglig.

Da er det jo ikke akkurat så mye plass igjen til barnevogn. Har prøvd med brio vogna vi hadde fra før, sa måtte vi sette vogna på høykant ( på 2 av hjulene liksom)

Så skulle gjerne hatt noen tips på vogner som er mindre enn det , som skal stå permanent i bilen... Bør helst ikke vere sånn kjempe dyr da , siden vi skal ha Emmaljunga vognen i tilleg som hoved vogn.......

Noen som har noen ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bugaboo Camelon anbefales på det sterkeste! Det er en fantastisk vogn, som vi er superfornøyde med. Og liten og nett er den også. Tar liten plass i bilen. :)

Skrevet

men er ikke di rimlig dyre da ?? Hadde ikke tenkt å gi 5-6 000 for en ekstra vogn liksom ?!!!

Skrevet

vi har en emmaljunga sitty cross med cittybag, den er veldi liten og nett men den koster ju litt.... kansje brukt...?

Skrevet

Når veslo va baby så kjøpte eg vanlig reisetrille å hadde som bilvogn eg.

Den blei ikkje heilt flat i liggestilling, men hadde softbag sånn at liggeflata blei bein og ikkje hadde knekk i ryggen. Oppi softbagen hadde me lammeskinn sånn at det skulle bli godt og mjukt å ligge oppi der :)

Var ei genial løysning, vogna tok liten plass og var lett å løfte inn og ut :)

Skrevet

Det var abselutt en ide ;)

takker og bukker ;)

Skrevet

Jo, de er litt dyre. Vi ga 7650 for vår i november. Ser de har gått opp til 8500 nå...

Skrevet

Vi har bestilt Emmaljunga Nitro City, med Citybag til, og den ble veldig liten sammenslått i hvertfall, men, den er nok ikke superbillig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...