yasmina Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Mannen skulle paa den her greia med jobben og spurte om jeg ville vaere med. Jeg ante ugler i mosen og spurte om han kun spurte for aa vaere snill eller fordi han trodde jeg ville kose meg/kjekkere for han aa ha meg med... Visste seg aa vaere det foerste alternativet saa jeg takket nei. Siden han skulle paa fin,fin resturant bestemte jeg meg for ta med ungene paa fin,fin resturant. Har et nydelig hotell som ligger litt utenfor Abu Dhabi, er et av de fineste her i byen. Der gar de en buffet resturant som er helt fantastisk, de har reker,hummer, fisk alt av sjoemat, masse indisk mat, masse sushi, pizza og masse forskjellige grillspyd, et enormt dessertbord hvor man kan faa laget baade vafler og pannekaker og de har 3 forskjellige sjokolade fontener osv . De har noe helt enormt med mat.... Er passe dyrt da, ca 300 kr for en person, men barn under 6 aar er gratis og alle mine er jo under 6 aar hehe.... storkoste oss for 300 kr vi Kjempe kjekt !!!!
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Det hørtes helt herlig ut!! =) Lurer på om jeg vil komme å bo hos deg litt i vinter jeg, våre barn er også under 6 år =) =) Kjekt for deg å gjøre noe med barna i steden for!
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Det gjorde du jammen meg rett i så deilig da og jeg er sikker på barna storkoste seg
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hrtes koselig ut:) Høres flott og barnevenlig ut der dere bor:) Tar du imot en bam gjeng på ferie?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå