Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Noen mener man blir vakrere etter å ha født barn. Vakrere etter hvert barn man får. Tror dere dette stemmer? Eller er det bare noe de litt "eldre" trodde på en gang i tiden =)?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Vet ikke jeg, men jeg har tapt meg... Var en vakker jente før, men nå uansett hva jeg gjør og ordner meg så har jeg bare ikke draget lengre...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Mannen min mener jeg er vakrere nå hvertfall- hvorfor vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Sannhet! Har tenkt å føde tjue unger jeg! Tenk så uimotståelig jeg blir! Juhu;-)))
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Hva er vakkert, da? Hvis det menes strammere mage, alltid fresh og opplagt og fast kropp med cellulittfri hud, så er det nok en myte;) Men det er noe veldig vakkert med å være mamma, på samme måte som det er vakkert å være gravid. Vakkert er ikke alltid det samme som sexy:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå