Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 De siste månedene av graviditeten så jeg tydelig at nesen min var mye større enn den pleier være. Dagene etter fødsel var den enorm! Trodde den var blitt normal igjen nå, men så på noen bilder av meg. Og jeg ser faktisk at nesen er noe større enda..litt større enn før liksom. I tillegg ser den litt skjev ut. Er 6 mnd siden jeg fødte. SÆRT! Andre som har opplevd lignende?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Kan sikkert være sånn! Jeg fikk nesten en str. større føtter! Å det kan skje har jeg lest.. Mye rart.. )
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jesus, tror ikke jeg tørr å bli gravid igjen. Tenk om den blir ENDA større da... Hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Oi, skummelt! Pupper.. Heeelt greit. Men nese og føtter? Nei takk!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Lurer på; fikk du guttebaby?? Har nemlig hørt at dette kan skje da, man kan få grovere trekk,liksom, og spes større nese..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Nesa og leppene mine var større når jeg var gravid på slutten, men det gikk tilbake. Venninna mi fikk skikkelig brei nese på slutten av sv.skapet og den første tiden etter, kjente henne nesten ikke igjen på sykehuset, men det også gikk tilbake. Jeg har lurt litt på hvorfor jeg oftere må opp i str39 på sko nå enn før, men fikk svaret oppi her. Jeg fikk jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå