mamma`n te Kaja Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hvis det dukker opp to ting på samme tid, og jeg har litt lyst til begge deler klarer jeg rett og slett ikke ta en avgjørelse før helt i siste liten.. tenker og tenker til jeg blir sprø.. og det trenger ikke være viktige/store ting heller... flere som har det sånn.. Klarer ikke kjenne etter hva jeg egentlig har mest lyst til, og lurer like mye på hva andre vil tenke.. Akkurat nå er dilemmaet 17.mai frokost hos ett vennepar eller dra å se barnetoget.. Snuppa her er 3 år.. skal ikke være lett å bestemme seg
serin@ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hvor kommer snuppa til å ha det kjekkest? 17. mai er for ungene tenker jeg, så det hadde jeg brukt som den avgjørende faktoren. God 17. mai til dere
mamma`n te Kaja Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 ja, jeg må tenke på det! Takk for svar! God 17.mai til dere også
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Når valget står mellom to ting man har like mye lyst til, er det ikke annet å gjøre enn å trekke lodd, slå mynt, eller noe i den duren. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå