Gå til innhold

blir gal av helsesøster


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den største er to , hun veier 10 kg og er rundt 80 cm.

Hun er tynn men har litt å gå på.

Hele tiden får ejg høre at jeg må ha i ho mer mat, ho må legge på seg. Gi ho fetere mat også videre.

 

Så er det yngste ho er snart 1 år. 9 kg og ca 74 cm og ho er visst allt for tung og jeg må ikke gi ho så mye mat. Og huske på å holde sunt kosthold og det er ikke måte på. Og nei ungen ser ikke veldig stor ut ho er relativt slank. Hun har litt grovere ben byggning en søstra så står de ved siden av hverandre ser jo minsta ganske rund ut men når ho er i bare bleien ser man at det ikke er mye fett der.

 

Hvordan den ene kan være allt for tung og den andre allt for lett når de er så like i høyde og vekt skjønner jeg ikke.

 

Barna får samme mat og mengde servert til alle måltider. Sunn mat (noe hun er enig i men jeg må gjenta hva de får og hvor mye hver gang.for ho kan jo ikke bare skrive det ned i papirene sine.)

 

Når jeg ser grafene på datan når vi er der ligger begge ungene ganske greit i forhold til de linjene som er der så skjønner ikke hvorfor ho hele tiden skal terpe på det. Føler nesten at ho ikke vet hva annet ho skal si så ho "angriper" meg der.

Som om ho må finne noe galt.

 

Nå har det vært utrolig mye utbytting av helsesøstre der og de to jeg har hatt før har vært kjempefornøyd med barnas utvikling.Det samme har legen gitt utrykk for. Er bare disse siste kontrollene. Nå skal heldigvis ikke største tilbake før legetime om flere mnd.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...