Tiril77 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Etter litt sykdom har jeg nå et behov for å øke melkeproduksjonen. Problemet er baby som ikke "gidder" å suge når det ikke kommer noe med en gang. (Trallala! Kikke i taket? Kommer det noen? Etc i steden for å spise) Han spiser tre måltider med annen mat i løpet av døgnet og han elsker å drikke vann. Begrenser vannet fordi jeg er redd det skal gå på bekostning av viljen til å drikke fra puppen. Forsøker å legge han til puppen ofte, men blir ikke så mange supene før han er ferdig. Er dette riktig eller bør jeg supplere med Nan for å forsikre meg om at han får nok melk? (Maten han får er grøt, frukt og middag fra Nestle)
Lillepusen-78 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har en gutt på 7,5 mnd som også er ganske utålmodig. Merker godt minkende interesse for puppen etter at vi begynte med fast føde... Han liker godt vann, min også. Ammer (dvs forsøker) før annen mat... Var på helsestasjonen i går. Hs sa at så lenge jeg får ammet minst 1 gang pr dag, samt at han får 2 porsjoner grøt pr dag, så trengte jeg ikke supplere med erstatning....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå