Collette Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Gutten min har lagt på seg masse helt siden han ble født. Var og veide ham på HS i går og han hadde bare gått opp 240 gr på tre uker? Er dette lite? Er liksom vant med et hopp på et halvkilo. Han har i det siste begynt å spise mindre. Jeg ammer ikke, men han får utpumpet morsmelk og mme. Han tuller ofte når han skal spise. Vrir hodet vekk og begynner å gråte. Om natten når han er i halvsøvne går det mye bedre. Har startet såvidt med smaksprøver på grøt og sviskemos, siden det er anbefalt når barnet får både mm og mme. Noen som vet noe eller har noen råd?
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 14. mai 2009 #2 Skrevet 14. mai 2009 det var lite ja, men det kan godt være at han vekst på lengden, de går ikke opp i vekt og legger på seg samtidig. min gutt bynte å å tulle med maten en periode å la på seg 100g på 1,5 uke, men plutseli var han sulten igjen. tror det varierer veldig til de små, men du kan jo få ekstra kontroller til veiing får å følge med hvordan det fortsetter, om han er mye trøtt og slapp osv, slik at det kan bli gjort noe hvis han bynner å gå ned liksom,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå