lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 og hvem klipper mannens hår eller deres eget? Her klipper min mor eldstemann, det har hun gjort siden han var liten. Hun har også klippet lillemor et par ganger, men jeg har prøvd meg selv også noen gang. Sist var hun hos frisør. Samboern går til frisør noen ganger, og noen ganger får broren hans klippe han, men han ser vi bare et par-tre ganger i året, så det blir da. Jeg har klippet meg selv noen ganger, og vært hos frisør noen ganger, dvs jeg er vel hos frisør ca 1 gang i året, men jeg tror jeg skal unne meg det litt oftere nå.
moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Svigermor klipper sambo, storesøster og meg. Jeg har foreløpig klippet lillebror selv. Jeg gruer meg allerede til neste gang hun skal klippe meg dagen etter. For jeg ender alltid opp med det eneste jeg ikke vil ha =(
metaMORfose Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Her får alle frisørklipp. Jeg synes hår er såpass viktig at vi prioriterer frisør til alle. Mannen min har en tøff klipp, og hadde jeg eller noen uskolerte klippet håret hans hadde han sett ganske annerledes ut, tror jeg. Ungene har klippet håret hos frisør fra de var bittesmå.
yasmina Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Ungenes haar bare stusses saa det gjoer jeg selv. De har saa mye kroeller at det syns ikke om det blir skjevt uansett... Jeg og mannen gaar til frisoer, eller dvs mannen gaar til den lokale barbereren innimellom og frisoer av og til.
Vinden blåser Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg klipper mannen og storebror.. lillesøster må heldigvis ikke klippes enda,men blir å klippe henne og... selv ble jeg sist gang klippet av en venninne,men tenker å spandere på meg en frisørtime iløpet av sommeren
lÅktiHaUDe Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Siden jeg har vært frisør selv så er det vel naturlig at jeg klipper barna hehe og selv går jeg til frisør mannen klipper seg selv, maskina over hele hodet
Lene~mor til tre Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Jeg klipper guttungen, klippa jentungen da hun var mindre men nå går hun til frisøren. Jeg klipper meg hos frisøren og gubben klipper seg selv med marskin.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Her går vi til frisør alle sammen. Da får vi gode tips til hårene, og hva som er lurt og gjøre. Og jeg syntes at hårklippen blir finere enn om man gjør det selv hjemme. Jeg prøvde og klipe gutten min en gang, og aldri mer. Jenta mi ble klippet av ett familie medlem, og det var veldig skjevt. Det vokser jo skjevt, så trenger ikke være skjevt i utgangspunktet hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå