Gå til innhold

går det ann å være så sta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lillemor her med meg nå, hun griner noe helt forferdelig, får nemlig ikke gå ut uten dress på, er 5 grader ute og sur vind. Samboern og eldstemann har allerede gått ut, de skal plante gulrøtter, noe lillemor også har veldig lyst til, men altså ikke kan gjøre uten å kle på seg først.

Er deres unger sta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde egentlig at våre barn hadde eneretten på å være staest!

Lillebror gråt i over 30 min idag fordi han ikke får sitte i sandhaugen og kaste sand. Han ville ikke gi seg så tok han med på terrassen til slutt.

Storesøster gråter helt til hun får ballen med akkurat den fargen hun har bestemt.

Og hun kan finne på å gå ned på badet og kle av seg nattøyet etter at jeg har kledd henne og båret henne opp. Bare for at hun ville jo kle seg selv!

Går det an?? =(

Skrevet

vi slår deg moota.. lillemor skrek over 1 time her den dagen hun sa til venninna at hun ikke ville være sammens med henne og jeg sa at sånt sa man ikke. Sa hun måtte si unnskyld men hun nekta.. VI vant hehe

Kjenner til det med nattøyet og alle andre klær forsåvidt hehe

Konklusjon: barn er stirrige!!!!

Skrevet

Barn kan være skikkelig vanskelige! Og i alle fall våre!

Ja jeg leste det her inne om jenta di. Det er dessverre bare sånn de er. Jeg sliter også med vår. Sliter litt med lillebror også, men han svarer ikke igjen, han bare gråter når han ikke får viljen sin.

Skrevet

Hva gjør dere når barna begynner og grine? Jeg pleier og stoppe det jeg. Hater trass gråting. Og sier at hvis de skal holde på med denne gråtingen så må de gå ut på gangen. Er vi i butikken sier jeg de må gå ut i bilen. osv. Får ikke ligge på stuegulvet en time og gråte og forstyrre oss..

Og mine gråter de også. Og trasser så det høres ut som et liten tordenskjold på vei..

Kjenner meg igjen i den der med å skifte klær selv, selv om det da innebærer at de da må ta av det de akkurat har fått på. Jenta mi lå i ein tunika topp og tights her en natt, for hun hadde dusjet og jeg sendte henne til rommet for at hun skulle ta på seg pysj, og det var hun fant. Så gadd ikke ta kampen. For tror det er mye verre og starte en kamp også tape den, eller bare se noe gjennom fingrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...