SiMaMi Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg spurte kjærsten min hva han ville likt å få vis jeg skulle kjøpe en liten pappa gave når han får en datter eller sønn. Svaret var: husker ikke hva det heter, men det er hvertfall en sånn "dings" som får turboen på bilen hans til og lage "morsom" lyd. Hva har det med pappa gave å gjøre da.. tror han har missforstått det herre her.. Nå fikk jeg ikke lyst til og kjøpe noe til han heller:( hurmph...
snuffe Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Finnes det standarder for disse rare gavene også..? I min verden virker det ganske naturlig å gi folk noe de ønsker seg om man skal gi gaver.
Madam-mim Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Må si meg enig i det shute sier. Hva er da egentlig en passende pappa/mamma-gave? Jeg forventer ingen gave etter fødsel, og skal heller ikke gi mannen min noe. Gleden ved å få et barn overgår alle andre gaver. Men hver sin lyst:)
♥ DAME Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ønsker meg ikke noe, ikke han heller. Det største ønske er babyen vår )) MEN, han skal kjøpe en blomsterbukett som er til oss tre, det holder i massevis )) Men ønsker han det du sier og dere har råd til det, synes jeg du skal gi han det ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå