Gå til innhold

uttålmodig...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fortsatt 17 dager til tremindato, men jeg begynner å bli utålomdig!! Er kanskje litt tidlig.. Men er det flere som har det sånn?

 

Det kjipeste er at jeg har lyst, men mannen synes det blir litt for nærme babyn så han vil ikke ha sex! AAAAAAAAAAAAA!!! hehe

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sex kan jo faktisk hjelpe, så det er jo å anbefale. ikke at jeg er så aktiv på den fronten selv akkurat. To dager til termin og sinnsykt utolmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo stillinger hvor han ikke kommer dypt inni deg... Jeg føler meg ganske så hoven der nede, så synes det er best når han holder seg litt på "utsiden".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og hadt masse lyst de siste mnd men nå er den plutselig borte... 4 dager til temin og føles nesten som jeg mistet følelsen der nede! Hmmm rare greier som skjer.. akkurat som at kroppen forbereder seg på at bli mor - ikke kjæreste lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Nei, jeg er på samme måten! Har 11 dager igjen og har vært utolmodig ganske lenge faktisk! Alle sier jeg bør ta det med ro siden jeg er i så bra form og har liten mage, og at h*n kommer når h*n vil...

Men jeg vil nå!! Forstår ikke hvordan jeg skal komme meg gjennom de neste potensielle 3 ukene uten å gjøre livet suuurt for sambo!! Stakar!!

Han er heller ikke enkel å "lokke" til sengehygge.... Overtalte han her om dagen, men da ble det også klomsete da vi ikke hadde tenkt gjennom stillinger som var mulig... Uff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier du har 17 dager igjenn, tenk på meg som e 5 dager på overtid, med hodepine, feber og rennende øyne. Kan si JEG er utålmodig;)

Håper bare du ikke går over tiden:)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likewise! Er 6 dager over termin, og synes det meste er lite ok om dagen, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ja vet hvordan du har det! Er 5 dager fra termin, og kjempelei!!!

Mannen min vil ikke, og har ikke villet på en stund..Synes det er for nærme babyen.. Jeg har ikke sånn kjempelyst heller, hoven og stor og tung og alt det der.. men om det er en liten sjangse for at det hjelper...

 

Jaja, babyen kommer vel når den er klar tenker jeg :-)

Vi får bare holde ut til det begynner!

 

(Hadde tenkt å be om å bli satt igang, men jordmorstudenten forklarte grundig og vel om alle evt komplikasjoner for både meg og baby, og da fristet det ikke så mye lenger... Har jeg kommet meg til uke 40, så skal jeg "pinadø" klare noen dager til!! )

 

Lykke til !!! Dette klarer du!!! Ikke mange dagene igjen før premien kommer!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt godt å høre at det er flere kommende pappaer som ikke vil...

 

Joda, prøver å tenke at jeg kan gå 15 dager over før de setter igang!!!

Håper virkelig ikke det! For de begynte å snakke om tidlig fødsel allerede i februar!

Men dagene går og uansett er det nærmere og nærmere til den lille er her!

 

Ser at flere som er i god form, det er endelig jeg også, etter nesten 7 mnd i dårlig form. Enda godt at formen er bedre ellers tror jeg det hadde vært mange tårer.

 

Igangsetting er ikke barebare det heller nei. Ønsker en naturlig fødsel om det er mulig! Minst mulig fare for babyn!!! Selv om det av og til høres veldig fritende ut å bare bli ferdig og få møte denne krabaten man skal være mamma til!!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...