Gå til innhold

Haukeland sykehus.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med det? Nå er jeg så fortvila og oppgitt.

Fra jeg var i uke 17 har jeg hatt mange store blødninger. Fra første blødning ble jeg avist. Kom hvis det blir fødsel var budskapet. Til slutt fikk jeg en sjekk ene og aleine pga en myndig og ok lege på legevakten som tvang igjennom en sjekk på sykehuset. De fant ingen blødningårsak.

Er nå i uke 21 og har fortsatt store blødninger enkelte dager. Har ringt hver gang. Svaret er; vær så snill å ikke kom. Vi har ikke tid til deg. Indirekte. Hadde en stor blødning i dag igjen som varte i 1,5 time. Buksa ble gjennomtrukket av blod. Ringer igjen. Og dama sier jeg evt får ta en tur på legevakta!!?? Ble så fortvila at jeg begynte å grine. Og sa i fra hva jeg mente. Så nå skulle hun snakke med lege og gi en lyd igjen. Gått flere timer og har ennå ikke hørt noe :(

Er så lei nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, stakkars =( Jeg har helt vondt av deg! Håper alt står bra til med både deg og babyen.

Dessverre bekrefter dette du skriver mitt eget inntrykk av Haukeland. Jeg har også hatt negative erfaringer med dem.

Det koster litt, men ta heller kontakt med Majorstuaklinikken eller Volvat. Der får du en langt mer human behandling enn hva HS er i stand til å gi.

Jeg krysser fingrene for deg og håper på det beste! :-)

Skrevet

Kjære deg, dette er ikke godt å lese men må bare si at du ringer feil sted. Det stedmmer at du skal gå til fastlege, jm eller legevakt evt volvat for så å evt få henvisning til KK. Kun de som er i fødsel skal ringe føden, de har det kjempetravelt med de som er fødende og kan ikke ta i mot alle som ringer. De har en dagklinikk som kan ta i mot henviste pasienter. Lykke til!

Har selv vært to ganger på legevakten og de lot meg ikke sitte lenge, tok godt i mot meg og så fikk jeg time på KK dagen etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...