Helverine Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Har ikke sett de to siste episodene. Hva har skjedd?
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Ja, - gårsdagens episode var tragisk. Mistet helt gnisten og lysten til og fortsette og folge med. Synes de begynner og slite med og finne 'storylines' nå.... Edie er visst dod (regner med at 'blondinen' av en mann lykktes m/og kvele henne..? Så ikke forrige uke) G9rsdagens episode reiste damene på WHisteria lane opp til boardingschoolen hvor Edie's sonn gikk for og fortelle han at moren var dod. På veien opp visste de 'flashbacks/minner' hver og en av damene hadde om Edie og hvor fantastisk av en kvinne hun var. De ville gi urnen med asken til sonnen. Han insisterte på at venninnene beholdt den. De delte asken i 5 små urner og spredte asken i sine hager hjemme i Whisteria lane..... Gjeeeeeeesp....
Helverine Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Usj da, så lite lystig! Noen som så episoden gangen før denne da?
dete Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Edie døde av at hun kjørte inn i en lyktestolpe, gikk ut av bilen og fikk strøm igjennom kroppen. Episoden igår var litt kjedelig ja. Gangen før dro Dave, Mike og Katherine på hyttetur. Dave hadde planlagt i detalj om hvordan han skulle drepe KAtherine. Men akkurat da han trakk av våpenet, ringte Edie. HUn hadde funnet ut hvorfor han ville drepe Katherine. (for å straffe Mike for at han drepte kona og datteren hans...) Hjemme igjen konfronterte Edie Dave med det hun hadde hørt. Han prøvde å kvele henne, men stoppet i siste liten. Edie rømte i bilen, og kjæsjet da hun prøvde å unngå å kjøre på Orson.... Forviklinger er det alltid i Frustrerte Fruer. enten liker man det, eller så liker man det ikke. Jeg liker det!
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Neida - forviklinger liker jeg. Og fram til nå har jeg vært en stor fan av 'fustrerte fruer'. Gårsdagens episode synes jeg var skikkelig tam, og en stor skuffelse. Forste gangen for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå