Gå til innhold

Stram mage og utrolig vondt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har jeg ikke kunnet snudd meg i sengen, må ligge i samme stilling hele natta noe som resulterer i at jeg ikke har noe søvn.

Jeg får så utrolig vondt, kjennes ut som om jeg eksploderer innvendig, magen blir stein hard å jeg må bare ligge helt stille for å lindre smerten.

Det er samme følelse som jeg hadde da jeg hadde rier under fødsel, men uten de sterke menssmertene med jæ...... vondt fordet. Har ikke opplevd det før.

Jeg er bare 35 uker på vei så jeg lurte litt på hva det kunne være og om jeg bør ringe føden for å høre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samma her!! Akkurat sånn som jeg har det. Opplever at det blir sånn utover dagen og kvelden også. Magen blir kjempe hard og øm. Men er lissom sånn som kynnere hvor den er hard i 30-60sek før den blir myk igjen. Konstant hard. Hva er dette????

Jeg er også 35+1 på vei.

Skrevet

Samme her, det er 2 dagen jeg har det sånn... våknet opp i natt med at magen var stein hard og hadde fryktelig vondt i korsryggen og magen,, sovnet igjen etter en times tid:

Har sterke kynnere i dag, med en gang jeg reiser meg opp blir magen knall hard og det varer en god stund.. samtidig er det litt vondt..

Er 34+6

Skrevet

Prøv å ta en god og varm dusj... Det får min mage til å slappe litt av gjennom slike runder... Eller et varmt bad for de som er så heldig å ha det da... ;o)

Skrevet

alle vet vel hva d er ? kynnere? Mot slutten er d vanlig å ha de konstant..bare fint d..ville vært rart om vi ikke hadde dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...