Gå til innhold

Lister meg stille inn her jeg... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter tre, snart fire positive tester er det vel forholdsvis trygt å komme inn hit selv om ikm ikke er før fredag.. :)

Jeg er 31 år, gift og har en datter som blir 2 år i juli og vi gleder oss stort til å få et søsken! Hadde en spontanabort tidlig i desember i fjor så er derfor litt nervøs for hvordan dette går.. Krysser fingrene for at spiren sitter og at vi får en deilig januarbaby. :) Flere som er på vei med nr. 2 evt. har hatt en sa, så kunne det jo vært hyggelig å følge hverandre. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

koselig at du endelig kom hit. Det var jo bare en mnd etter meg, (uke 16 jente.) det gar nok bra skal du se. Ikke sa lett a ta det rolig med en 2 aring i huset, har en selv, :-). Men da slipper man a tenke sa mye, og tiden gar litt fortere.

Skrevet

hei hei.. og gratulerer :)

Jeg har en jente som blir 2 i august.. Så der har vi jo noe til felles da :) Satser på det går fint for deg denne gangen og at spiren klorer seg fast... :)

Skrevet

Så kjekt! Velkommen inn! Jeg har tenkt på deg flere ganger, så dette var hyggelig å høre.

Jeg er inne på 2. tri, venter en liten jente til i begynnelsen av oktober. Det er veldig spennende å være gravid igjen - jeg har det helt annerledes enn første graviditet, men det er like kjekt, på en annen måte :-).

Lykke til i graviditeten!

Skrevet

Så koselig med kjente nick! :) Takk for det. Blir spennende å være gravid igjen, ja. Gleder meg til å få litt fler symptomer og føle meg gravid. :) Småkvisene har kommet alt og murringer har jeg, men ellers er det ikke stort.. :) Håper jeg kan henge her og karre meg over på 2. tri og 3. tri etterhvert. :)

Skrevet

Gratulerer:) Venter også nr 2 og har en gutt som blir 2 år i august. Tror jeg husker deg litt fra tidligere??? Jeg hadde egentlig termin i juli, men lillegutt bestemte seg for å komme litt seinere;) Hehe... Jeg hadde positiv test i mars, men dagen etter var gleden over. (Vet ikke om det var sa, men testene skal vel ikke bli positive hvis ikke det er helt sikkert at man er gravid??) Vi ble iallfall gravide igjen med en gang og er 9+0 idag, med foreløpig termin 18. desember:) Ønsker deg masse lykke til og håper det går bra denne gangen:)

Skrevet

Så gøy! Husker nicket ditt også. Har vært her noen år jeg nå..hehe. Er ikke den mest aktive, men det tar seg opp litt innimellom. :) Føler meg hjemme på bim nå og er ikke så engstelig for å "åpne munnen" lenger.. :) Krysser fingrene for at begge spirene våre holder seg der de skal være. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...