Kinemor85 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er førstegangs og 28+3 uker. Har kjent godt med liv siden uke 23-24 ca. Men de siste dagene syns jeg det har vært så mye mindre bevegelser enn før. Og det lille jeg kjenner er helt nederst i magen (nesten nede ved trusekanten) Har en babywatcher som jeg har brukt et par ganger de siste dagene,hjerteslagene ligger godt på 145-150 så ikke noe galt der. Er det noen andre der ute med en stille periode?
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Ja, jeg har også perioder hvor hun er mye stillere enn andre. Egentlig er hun mest rolig, men med noen aktive dager. Er 27+6 i dag og vesla er veldig rolig i magen i dag. Kun kjent noen bevegelser/spar helt nede i magen jeg også. Hun sitter mye med rumpa ned, antagelig det din gjør nå også siden du bare kjenner liv helt nede i magen. De er jo enda så små at de har god plass til å turne på. Du kan jo prøve isvann, kald saft eller is for å se om det blir mer liv, men er nok også helt vanlig med roligere dager. Så lenge du kjenner liv, og attpåtil hører hjerteslag, så tror jeg nok babyen din har det helt fint :-) Er du veldig bekymret, så ringer du føden, da får du sikkert komme inn for en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå