Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ammer til vanlig men kunne tenke meg å ha med mme når jeg er ute. F eks på steder det ikke alltid er like hyggelig å sette seg ned å amme. Hvis man har en ferdigblandet nan pakke og heller over i flaske så er jo den romtemperert. Hvorfor varmer man i grunn melken? Er det pga magen til den lille eller er det fordi det er lettere å få dem til å drikke noe som holder 37grader?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Begge deler. Men det er bare å tilvenne til kald når de blir noen mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg varmer melka til barnet enda.3år.. For at ikke kroppen skal bruke masse energi på å varme opp melka i kroppen....
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Det er nok i all hovedsak pga at babyer ikke klarer å regulere sin egen temperatur selv enda. Og da kan det bli for mye nedkjøling. Ekkelt å fryse.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Fordi kald melk gjør vondt i magen,derfor skal melken varmes opp til 37 grader.
Raych Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Kanskje fordi den skal være mest mulig lik morsmelk som holder minst 37 grader:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå