Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg sånn til å...

*Vaske og brette sammen alle de søte små plaggene til vesla like oppunder termin

*Velge ut og pakke ned det hun skal ha på seg på veien hjem

*Gjøre klar sengen hennes, helt inntil min, slik at jeg bare kan strekke ut en hånd for å kjenne pusten hennes når hun er kommet

*Gå å kjenne på kroppen om fødselen straks er i gang, tenke "Var det der en rie...? Eler var det bare en sterk kynner?", føle spenningen i kroppen

*Den intense og lett nervøse spenningen i kroppen når jeg føler meg sikker på at jo, NÅ er det i gang, ringe til barnevakter, pagge ferdig bagen og kjøre innover til sykehuset

*Til å få oppleve nok en gang, uventet som det ble, å sette et barn til verden, de vanvittige følelsene som overvelder en totalt

*Få se den vesle datten min for første gang, få svar på alt jeg lurer på Har hun det fint? Er hun blond, eller mørk? Hvem ligner hun egentlig på?

*Få holde den varme lille kroppen for første gang, stryke over den silkemyke huden og dra inn duften av søtlig babylukt fra håret hennes, den beste lukten i hele verden!

*Kunne ligge etter fødslen, nydusjet og lykkelig, med den lille tett inntil meg og stryke over et mykt, mykt babykinn og betrakte henne mens hun får sitt første måltid av meg, kjenne de bittesmå fingrene gripe om fingeren min...

*snuse litt* Måtte de neste 3 måndene (sånn ca) gå veldig, veldig, veldig fort!!!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åhhhhhh jeg henger meg på den, selv om det er leeeenge igjen til jeg kan lukte babylukten:)

Det finnes ikke noe bedre og alt du beskriver er såå sant så sant:)

Skrevet

Snufs, nå fikk du meg til å gråte... og andre lurer på hvorfor jeg har så mange barn.

Finnes det noe bedre i hele verden??

Ingenting lukter bedre enn din egen nyfødte baby!! Hadde noen gitt meg en annens barn i mørket, hadde jeg kjent det på lukten..

Å. Så heldige vi er som har dette å se frem til.

Tenk at dette blir siste gang. Skal nyte alle dager denne gangen! Gjør jo alltid det, men litt ekstra.

Håper jeg får svigerdøtre som liker meg, slik at jeg kan få snuse på barnebarna ;) en gang i fremtiden..

Skrevet

Jeg er førstegangs, og nå gleder jeg meg, om mulig, ENDA MER ;))

Skrevet

Hehe... Ja, samme her. Husker når guttene var nyfødte og mamma kom på besøk, noe av det første hun gjorde omtrent når hun fikk holde dem var å sniffe på dem med et salig smil ;-) Satser også på greie svigerdøtre, og håper jo på å få et nært forhold til vesla også da!

Skrevet

Det er det beste med å ha en jente! Ser så mange damer som ikke liker svigermor her, at jeg er livredd det en gang skal bli meg :( Vondt å ikke ha god kontakt med barnebarn.

Min svigermor er god, spesiell, men veldig flink med barna. Stoler 150% på henne med dem.

Vil gjerne ha den tilliten en gang..

Skrevet

Sukk.... akkurat som jeg skulle skrevet det selv! :-)

Gleder meg masse, å kunne ha den følelsen, og av å nettopp ha født en liten baby ,like stort hver gang!!! :-)

Er det rart vi ønsker og har mange barn.... ;-)

Skrevet

Åååå, dette gleder jeg meg til. Gleder meg virkelig til om 3 måneder! Til å holde jenta mi...*drømme,drømme*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...