Aga:-) Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Hei, long time! Har du baby i magen igjen, du? Det må jeg virkelig si, sprekt satset:) Håper det står bra til med deg og guttene dine!
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Næmen... Hei! Det var lenge siden! :-) Går det bra med deg og dine? Ja, jeg har baby i magen igjen, en høyst uventet liten "oisann", hehe... Men nå gleder jeg meg veldig til hun kommer ut da, skal bli kjekt å hilse på henne :-) Alt står bra til med guttene, de vokser og begynner å bli store. Eldstemann går jo alt i 1.klasse og minste fyller snart 2 år, helt sprøtt som tiden flyr.
Aga:-) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Så koselig!! Så heldige dere er som får enda et barn, og tenk at det blir ei jente da! Veldig koselig med de små tullene. Alt fint her, hektisk og bra. Får så liten tid til DiB, men det hender jeg er innom og snoker litt. Lykke til videre, når er terminen?
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Takk for det :-) Terminen er 9. august. Av en eller annen grunn tror jeg hun kommer litt før dette, 1-2 uker før, men jeg har egentlig ingen grunn for å tro noe slikt, så er kun magefølelse. Må innrømme at det skal bli kjekt å få prøve seg som jentemamma også ja, men det er ganske uvirkelig syns jeg, selv etter to UL'er hvor de har vært 100% sikker og vist oss opp og ned i mente at det er jente og hvorfor, sliter jeg med å tro helt, helt på det, hehe... Hun må nok ut før jeg er totalt overbevist, men føler meg ganske sikker da. Hvor gamle er dine barn blitt nå da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå