Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er bare så glad! Alt var i skjønneste orden! Vi så armer og ben og kroppen og hodet, en helt ordentlig pitteliten baby :-D Det er så rart at man ser det såå godt så tidlig! Kjempearti! Den lå og sprellet og var bare så søøøt:-D Hadde regnet ut fra eggeløsning at jeg skulle være 10+4 i dag, men legen sa jeg var 10+5. Helt i orden med en dag mindre til 12 uker!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Åååååå - gratulerer såååå mye!!!! Gleder meg sånn til jeg skal på UL også!! Jeg skal på UL i morgen, men jeg er bare 6+0 så det er ikke stort å se, ihvertfall ikke noe som spreller, men forventer å se hjerteslag i det minste da, hehe - men jeg vet jeg skal ha en UL til om ikke mange ukene - rundt 11, 12 uker så gleder meg til det... Lykke, lykke til og kos deg med minnene fra UL i dag =) Klem fra
Lillespire ღdesemberbabyღ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Tusen takk! :) Jeg er veldig overrasket over at det gikk an å se den så godt. Det var mye bedre enn jeg trodde. Så spennedne, da. Jeg var da jeg var 6+4 åsså, og da så vi et bankende hjerte. En utrolig deilig følelse, det og Du får ha lykke til i morgen! Det blir sikkert kjempegøy å se den lille for første gang! Klem fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå