charlotte27 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Møkk lei av å gå gravid som vill ha ut babyen sin.. det er JEG,, klare nesten ikke å vente lengere jeg nå, håper det skjer noe hver natt. i morgen er min mens termin og om 17 dager er ul termin... jeg vill føde NÅ...... måtte bare få ut noen tanker...
Vero85 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 JEG ER!! Huff... Kjeder meg hjemme og baaare venter.. HAr mens termin i dag og UL termin den 19.Mai.. Håååper det skal skje noe snart nå altså.. Kjent en del stikkinger de siste 2 dagene og noen få tak nederst i magen.. Trodd att jeg måtte på do og ha skikkelig ...... ja!! Går på do og det kommer ikke noe=P hehe..
charlotte27 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Godt å høre at det er andre som har det sånn og.. huff.., jeg har hatt en del kynnere, litt vonde liksom, men det blir jo ikke noe mer... æsj ass.... hvor skal du føde hen da?
Vero85 Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Alle sier til meg at jeg skal kjenne etter om jeg får mens smerter, men jeg har aldri hatt dette heller, så aner liksom ikke hvordan det kjennes ut som=P hehe.. Skal føde på Ullevål;)
charlotte27 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Hehe.. jeg har ikke hatt kynnere i di 2 andre svangerskapene mine, men man merker når det er rier, det lover jeg deg... for det er ikke noe godt... hehe
mortilgutt Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Eg er og drittlei, men har 30 dagar igjen til termin..............sukk!!!!
Månefeen ♥ Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Jeg er ikke lei av å gå gravid med mage og alt det der, men er lei av å lure på hvordan det blir... Altså alle tankene og spørsmålene.. Hvordan starter fødselen? Hvordan kjennes rier ut? Hvor lang tid vil fødselen min ta? Hvordan reagerer samboer? Hvordan ser jenta ut? Kommer vi til å få til ammingen? Hvordan blir tiden etter vi kommer hjem? osv osv.. Venter i spenning 5 dager til termin. Orker ikke gå inn på barnerommet som står pusset opp og klart, da kommer alle tankene og spørsmålene inn i hodet
Jippi74 Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Er skikkelig lei nå, har 2 dager igjen til termin. Går bare rundt og venter, og føler meg som verdens største menneske. Magen er kjempestor. Synes det verste er alle kommentarene når jeg er i butikken. Åh stakkars deg..., nei går du her ennå...., nå må det vel skje snart.....!!!!!! Vet jo at alle mener det vel, men det tar jo så himla lang tid bare å handle et par ting, fordi alle skal mene noe om det som kommer. Gleder med vilt til jeg har lillejenta i vogna og kan gå laaange turer!
Frk. Sol Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har UL termin om 15 dager, men er 15 dager på overtid i følge min menstermin, så her går det på nervene løs! Begynner faktisk å bli småhissig! Syntes det er tåpelig å måtte vente så lenge, og at ikke alle føder samtidig! Hvorfor kan det ikke være likt for alle!?! BLÆ!!!
Frk.TreningsGlad med 2 KidZ Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Jeg er så møkkalei som det går ann å bli. Har vært mer eller mindre invalid siden februar pga alvorlig bekkenløsning. Nå begynner ryggen og krangle pga feilbelastning, greier ikke snu meg mer om natta, tisser på meg på vei til do osv osv!!! MØKKLEI!!!! Har termin 23mai... Og en ting til, alle som sier" herregud, sitter du her enda?? Du er jo DIGER, nå må han da snart komme" osv osv...FUCK IT! hehe Litt oppgitt bare... Men seff, jeg elsker sparkene hans osv, Men jeg er ike fan av gravid tiden ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå