Gå til innhold

bare lurer :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal snart gå til innkjøp av stellebord.. meeen, alle forteller meg att å kjøpe en komplett stellekommode er bortkastet.de Mener jeg bør kjøpe en liten lett kommode, der man kan sitte en badebalje oppå, og ha stellematte når badebaljen ikke er i bruk. Føler at ett stellebord med hele pakken er mer sikkert jeg da.. men har jo ikke prøvd noe av dette før.:) Så lurer bare på hva dere ville anbefalt? :) sikkert et helt teit spørsmål, som man bør finne utav selv, men ble litt nyskjerrig bare :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er veldig glad i vår stellekommode, bade balja ble bare brukt i noen mnd, men var kjærkommen når den ble brukt. Man vet at den ikke plutselig ramler sammen og man slipper å henge over noe som ikke er for lavt så man fåår vondt i ryggen. Nå har vi tatt vekk balja og den brukes som stelleplass men nå har vi plass til alle klærne hans i kommoden og det er skikkelig greit. :) Alt på en plass. :)

Skrevet

Ja, jeg tenker det jeg også. Har ikke allverdens plass helt enda, og syns at en skikkelig stellekommode virker mer safe, både for babyen og en selv :) Så har man liksom alt man trenger på samme plass :) Gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb no, og vi skal ut å handle litt ting :) Takk for svar :)

Toppen av lykke for tiden! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...