Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Skal snart gå til innkjøp av stellebord.. meeen, alle forteller meg att å kjøpe en komplett stellekommode er bortkastet.de Mener jeg bør kjøpe en liten lett kommode, der man kan sitte en badebalje oppå, og ha stellematte når badebaljen ikke er i bruk. Føler at ett stellebord med hele pakken er mer sikkert jeg da.. men har jo ikke prøvd noe av dette før. Så lurer bare på hva dere ville anbefalt? sikkert et helt teit spørsmål, som man bør finne utav selv, men ble litt nyskjerrig bare
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Vi er veldig glad i vår stellekommode, bade balja ble bare brukt i noen mnd, men var kjærkommen når den ble brukt. Man vet at den ikke plutselig ramler sammen og man slipper å henge over noe som ikke er for lavt så man fåår vondt i ryggen. Nå har vi tatt vekk balja og den brukes som stelleplass men nå har vi plass til alle klærne hans i kommoden og det er skikkelig greit. Alt på en plass.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Ja, jeg tenker det jeg også. Har ikke allverdens plass helt enda, og syns at en skikkelig stellekommode virker mer safe, både for babyen og en selv Så har man liksom alt man trenger på samme plass Gleder meg til samboer kommer hjem fra jobb no, og vi skal ut å handle litt ting Takk for svar Toppen av lykke for tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå