Gå til innhold

Har gått hele formiddagen med mageknip! Noen som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte tidlig i mårest.Får ordentlig mageknip,så bli magen hard etterpå. Føler meg ikke helt i form heller og er veldig støl i bekkenet.

Har roet seg noe nå etter att jeg har sovet litt.

Noen som har hatt noe lignende? Minner meg ikke på kynnere jeg har,for da blir magen hard under hele kynneren. Nå bli den hard etterpå det vonde er over.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg gått i 2 dager, er desverre bare veldig sterke kynnere eller maserier som ikke gjør noe annet en å forstyrre meg og gjøre meg støl i bekkenbunnen og lårene...

Men du kan jo være heldig og att det kan ta seg opp..

Men er du bekymret elleri tvil så må du ringe føden!!!

Skrevet

Huff. Det hørtes ikke godt ut å gå sånn som dette i 2 dager. Får håpe det bli noe av dette,er så slitsomt.

Får håpe att det er en start på noen,har bare hatt kynnere igjen etter luren min.

Skrevet

Jeg har hatt stikkinger i magen i 2 dager nå... Og plutselig noen knip... men har bare vært knip noen få ganger da.. Har trodd jeg måtte på do og var skikkelig dårig i magen, men den gang ei.. Kom jo ikke noe=P hehe.. Og i dag har jeg hatt knip 2 ganger, og har endelig kommet meg på do, men det som kommer er skikkelig hardt.. Håper lille baby girl kommer snart.. Har mens termin i dag og ULtermin den 19;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...