Gå til innhold

ALLE 2.GANGSFØDENDE.....NÅR BEGYNTE MAGEN Å VISE????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 12 og føler magen viser veldig godt allerede...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm uke 12 ca, kanskje litt før. men det vistes bare for oss da ;) nå i uke 14 synes jeg den har poppet ut litt!

Skrevet

Det vistes tidlig!! Var redd noen hadde sett det innen uke 12 jeg hvertfall. Noen av buksene måtte jeg legge vekk nesten med en gang, og i uke 12 hadde jeg begynt med mammabukse av og til.

Skrevet

Uke 17 + :) endelig kommet en kul !

Skrevet

JEg kunne se en liten mage rundt uke 14 men nå i uke 17+3 så ser nok de fleste det:)

MYE tidligere enn første gangen:)

Skrevet

Spørs litt på klærne, men fikk den første kommentaren på jobben i dag. Er nesten 14. Kan lett skjule og lett vise hvis jeg vil det :)

Skrevet

magen vistes allerede uke 13. Begynte med mammabukser i uke 15-16.

Ganske stor forskjell fra nr 1, da fikk jeg ikke mage før uke 20 :)

Skrevet

Uke 15 gikk jeg over til mammabukser :0)

Skrevet

Jeg er 4.gangs. Er i uke 21 og ingen har sett eller kommentert at jeg er gravid ennå. Men kjenner tydelig magen når jeg ligger. Men er høy og tynn så minien står vel oppreist inni der.

Skrevet

Jeg er i uke 16 og føler magen er ganske tydelig nå ja! Måtte tidlig slutte med vanlige bukser, synes magen ble så oppblåst og det ble ubehagelig at noe strammet. Nå bruker jeg mammabukser eller tights. De fleste kan se det nå tror jeg, vi ser det ihvertfall veeldig tydelig selv:-)

Skrevet

Syntes den begynte å vise allerede i uke 8.. Var jo bare oppblåst, men dette forsvant aldri før den virkelige magen var på plass =)

Skrevet

Er 18 + 4, men har ikke fått noe særlig mage, ingen som kan se det på meg ihvertfall. Men merker at den buler når jeg ligger og at den har blitt litt hardere ;)

Skrevet

er i uke 15, og her om dagen så var det akkurat som det sa popp!! nå er magen helt umulig å skjule, så ganske lett å se at jeg er gravid ja :)

Skrevet

Veldig veldig tidlig... :) Husker ikke akkurat når jeg, men det var før uke 12, hvertfal :)

Skrevet

Jeg fikk mage veldig tidlig! I uke 7 hadde den allerede begynt å vise seg litt.. Nå har jeg ordentlig baby mage, ser ut som jeg er 4-5 mnd på vei :P Er i uke 12 akkuratt idag.. :-)

Skrevet

Er i uke 24 nå, og kan lett skjule den hvis jeg vil. Føler ikke at jeg har fått MAGE enda. De fleste ser det ikke :)

Skrevet

Måtte gi opp noen bukser allerede i uke 5! Så det godt selv i uke 8 men tror ikke folk som ikke visste så det før i uke 12 kanskje. Første gang så jeg det såvidt i uke 19. Så STOR forskjell mellom 1. og 2. gang!

Skrevet

Ingen mage enda desverre, gleder meg så til den kommer:D

Er i uke 15

Skrevet

Jeg følte selv at magen kom i uke 6.. Rett etter jeg fant ut jeg var gravid.. Uke 12 kunne man se det tydelig. Nå er jeg litt over 26 uker å har jo like stor mage som det jeg hadde på slutten av nr 1 .. Hehe.. Så er jo UTROOLIG mye større enn første gang

Første gang kom magen uke 17-18 så er ganske forskjell

Skrevet

Ploppa ut i uke 14-15 når kvalmen plutselig ga seg:)

Skrevet

uke 14/15 :) HAr stor mage fra før, så det man evt måtte ha trodd var gravidmage før uke 14, var bare fett og spekk :)

Skrevet

Her poppet den ut i påsken, og da var jeg ca 17 uker på vei! Hadde forventet å være større før, og større nå, men klager ikke! Håper på å halvere vektoppgangen fra forrige svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...