Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Vi va kjempe gode venner før,og kunne snakke om alt. men de siste året har hun slutta og ta kontakt. Er som regel bare jeg som spør hvordan hun har det osv. og får svar. og samme sp.mål tilbake. hun tar aldrig kontakt ellers. og sender jeg henne et diktmelding eller noe lignenede, får jeg ikke noe svar tilbake. veldig sårende. Jeg har ikke gitt henne noen grunn til å plutselig kutte kontakten, så jeg vet ikke hva som er galt..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hva er en diktmelding? Hvis det er sånne som man sender rundt til mange med søte rim i, så vil jeg bare si at de svarer ikke jeg på heller, om jeg får de av mamma, kjæresten eller bestevenninna. Jeg er generelt sett ikke tilhenger av å kutte ut folk med mindre man har prøvd å undersøke om det er noe i veien eller ikke. Hvis hun er uinteressert og ikke har tid, så er det jo greit nok. Men hvis hun mener at dere har noe uoppgjort så kan det jo være greit å finne ut av det.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg hater å få diktmeldinger og sånne ting, synes det er spam, tror de færreste svarer på sånne meldinger...
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Hun har i allefall kutta ut deg, så da hadde jeg droppet henne også. Av og til vokser venner i hver sin retning, sånn er det bare. Prøv å ikke la det gå inn på deg. Diktmeldinger sucks...beklager ;-)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Jeg får frysninger av diktmeldinger, og svarer aldri på verken slike eller sånne "gir deg en bamseklem"-aktige meldinger, kanskje hun også missliker slike meldinger? Ellers så spørs om hun ikke prøver å kutte deg ut, men uten å ha baller nok til å si det til deg direkte, etter å ha lest en del her inne er dette tydeligvis ikke en helt uvanlig måte å avslutte et vennskap på med en man ikke lenger ønsker å ha til venn. Feigt etter min mening, men ikke uvanlig. Ville spurt henne rett ut jeg om hun ikke ønske rå fortsette venneskapet mer, så får du i hvertfall et skikkelig svar og slipper å lure.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Noen ganger lurer jeg på hav de som sender slike diktmeldinger tenker med. Jeg fikk en engang om hvor bra mammar var og som sluttet med hvordan skulle vi klart oss uten mamma i julen.....eller noe sånt. Tusen takk tenkte jeg, mamma er jo død. De som sender slike meldinger er jeg frista til å kutte ut selv, synes det er så humbug.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Jeg hadde også ei veninne som oppførte seg på denne måten. Og jeg gikk og erget meg over hvor "ensidig" vennskapet vårt var da det var bare jeg som tok kontakt. Og flere ganger avviste hun meg når jeg spurte om det passet at jeg stakk innom. Så kunne jeg være å f.eks gå en kveldstur og da så jeg at hun hadde andre veninner på besøk. Hyggelig med sånne veninner!! Nei, til slutt fant jeg ut at jeg orket ikke bruke mer energi på henne, hun hadde jo heller ingen grunn (jeg har i alle fall aldri gjort eller sagt noe som kunne gjøre at hun overså meg) til å oppføre seg slik. Så jeg kuttet henne bokstavlig talt rett ut. Det første jeg gjorde var å slette nr. hennes på mobilen og da var det mye enklere å glemme henne. Er glad for det nå i dag. Hun har heller ikke tatt kontakt etter det. Det er ingen vits i å bruke energi på slike mennesker! Gå heller ut å finn deg en ny veninne eller bruk tiden din på de du har eller på andre ting.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Hvis du driver å terroriserer henne med diktmeldinger og kanskje "hugs" og "kisses" og andre søpleting på Facebook så kanskje hun synes du er for påtrengende....? Jeg er møklei av "venninner" som sender slikt i hytt og pine men som aldri gidder å ta opp telefonen for å prate og spørre hvordan det går .... Prøv å ring, spør om dere skal finne på noe, inviter henne hjem.. Hvis du har lyst til å holde kontakten med henne da. Og slutt med de masseproduserte meldingene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå