Jewel & Baby nr 2? Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg trodde ikke magen kom så fort, er 6 + 1 i dag... Hadde allerede gått til innkjøp av 3 nye bukser. To jeans og en kosebukse. Men jeg hadde jo ikke tenkt på at 17 mai er rett rundt hjørnet. Så i går prøvde jeg det antrekket jeg hadde tenkt til å ha på meg, men måtte dessverre innse at det ikke passet. Så i dag har vært og sett etter en linbukse som jeg kan ha da og som passer en stund framover. Etter å ha prøvd alle linbuksene på senteret måtte jeg bare bite i det sure eplet og kjøpe den første buksen jeg prøvde. Det var en mammabukse! Tidlig eller hva? Noen som er i samme situasjon? Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å holde graviditeten min skjult til uke 12 jeg
Isadoramamma Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 10 uker på vei her, og magen har vært stor en stund. Passer mine vanlige bukser, men begynner å se en smule småfeit ut i dem. Er dette første barnet ditt? Tredjemann her, synes magemålet øker veldig for hvert barn. Med førstemann var magen nærmest flat i uke 12. Ja, har også lurt på hvordan man skal klare å holde det hemmelig en stund til. Heldigvis er moten figurvennlig for tiden:-) Bare synd det ikke er særlig med butikker her jeg bor, og lommeboka er en smule slunken, så jeg venter litt med nyinvesteringer tror jeg. Synd man rakk å gi bort alle mammaklærne man brukte med lillebror...Eller egentlig.. var sånn passe lei dem, så det kan være greitmed noe nytt:-) Lykke til med å holde på hemmeligheten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå