Elviraen Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Er det slik at den kan gå veldig tili? kan den ikke gå i d heletatt? Hvilken funksjon har den? Jeg svømmer mye, er det noe med når man ikke skal svømme mer? har 32 dager til termin i dag..... etter svømming de to siste dagene har jeg kjennt en merkelig kvalmende smerte i ryggen på venstre side, denne tror jeg at jeg kommer til å kjenne når jeg skal føde også av en eller annen grunn..... kroppen virker jo veldig tung når man kommer ut av vannet, siden jeg har vært vektløs i vannet, men deili er det!! Jeg håper denne lille pia kommer noen dager før termin, å i hvertfall ikke lenge etter, for vi skal i bryllup måneden etter termin!!
Tildemana Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Er det ikke 3 uker før termin at man ikke skal bade, av fare for infeksjoner siden man kan begynne å åpme seg? Proppem kan gå hele på en gang og være et tegn på at nå er det igang. Det skjedde meg den første gangen. Den kan også gå sånn litt etter litt, litt klumper og slim og blod i mindre mengder over flere dager. Det har jeg også opplevd. Eller du merker ikke at den går i det hele tatt fordi det skjer i fødselen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå