siggen2 Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Nå er jeg såååå lei av å vente-dette er min 3.graviditet-og fram til for to dager siden har jeg hatt mye vondt denne gangen-mye stiking-og kjynnere-var helt utslitt! Idag er jeg plutselig i mye bedre form og har fått gjort mye-og ikke noe vondt-betyr det at ting har roet seg-eller er det virkelig noe på gang???? Noen med erfaringer på dette??? Hjelp!!!!
barn nr 5 på vei:) Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 hei hei.høres kjent ut:) sånn er d med meg rett før fødslene har startet.Bler vel d dei kaller å bygge rede:) Har vert tubo 2-3 dager i strekk ca 5 dager før fødslene.Lykke til
Månefeen ♥ Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Har det sånn jeg og, 5 dager til termin. Siden påsken har jeg hatt masse kynnere og vondter, mens smerter osv osv... Men plutselig stoppet alt opp nå, å jeg kan "løpe" rundt, har gått noen lange turer og kan være med i butikken igjen. Siste dagene har jeg blitt veldig tung, magen er tung å bære å jeg har vondt i ryggen. Har mistet følelsen midt på magen over navelen, sikker på at jeg sprekker snart Kan desverre ikke si noe annet enn at jeg kjenner meg igjen. Blir spennende dette her Lykke til
Anita*født* Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg ble nesten frisk som en fisk jeg samme dagen før det satte igang..Kanksje noe skjer i natt..
siggen2 Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 når dere sier det-så har faktisk ikke jeg heller følelse midt på magen-så merkelig.... men det må jo være et godt tegn-når dere også har det sånn! håper vi får inatt alle mann da:) lykke til-og tusen takk:)
lamor Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 nærmer seg nok fødselen ja, sist svangerskap så hadde jeg en meget hektiske dager før fødselen, dagen før var vi på konsert på en festival, jeg var sjåfør, samme dagen som fødselen startet var jeg å rei på hesten min i skritt, trav og gallopp uten at det gjorde det minste vont ( som det gjorde noen uker før), Kjørte båt i store bølger med mannen min på wake board, hadde grillfest i hagen med masse venner på kvelden. Vannet gikk kl 18 og festen var over ca kl 24, kl 2 var vi på sykehuset med 8 cm åpning og kl 8.48 var gutten født.=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå