Gå til innhold

Helgepappa som ikke vil ta del i noe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

har måttet bite tennene sammen for å ikke klikke på han flere ganger på dei 9 åra jeg har tatt meg av jentene selv.Nå er heldigvis jentene så store at dei ser sin pappa for den han er.Dei tar alt han sier med en klype salt og lar seg ikke lenger lure av falske løfter.Men d e forferdeligt at d skal være sånn.Heldigvis har dei en stefar som bryr seg og stiller opp på alt.Men før han kom inn i livet våres sleit begge og familieterapi og ppt måtte jeg ty til.Vær så snill alle helgepappaer...vær der for barna deres.støtt opp alt dere kan.En telefonsamtale kan vere alt barnet trenger for å føle seg verdsatt av deg av og til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du beskriver min pappa, ja...men det er 30 år siden han svikta, og det kommer man over. Særlig med en god stepappa ved sin side. Noen voksne er for egoistiske til å ha barn.

Skrevet

Er jentene hos pappaen sin annen hver helg og en dag i uka? er det aktiviteter som er utenfor denne tiden han ikke stiller opp på?

Skrevet

dei er hos han kun annenver helg.Da går han på fest eller sitter med pc spill.Det er deres stemor som må ta seg av dei.Og når søndagane kommer så gir han tomme løfter til barna.Neste helg skal vi ditt og datt.Jentene spør han om han vil se på for eks fotballkamper dei skal spille i ukedagene...Jada selfølgeli svarer han.Har alle åra gitt han lapper om foreldremøter,avsluttninger,opptredner så han kan møte opp om han vil(han bor 10 minutters kjøring herfra og har vert arbeidsledig mangen ganger iløpet av åra).Forstår ikke at han kan vere så egoistisk og jeg er så glad i deres stemor for hun har tatt ansvaret for jentene i snart 10 år nå.Hadde det ikke vert for henne så vet eg at barna hadde nekktet å reise til dem.Når hun har vert på tur så har jentene valgt å vere hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...