Solitude Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Skal på visning i dag. To boliger som er aktuelle for meg og barna. Og syns dette er litt spennende men samtidig litt skummelt. Må stole veldig på takstrapporten siden jeg har svært lite peiling. Ahhh... tenk om jeg kjøper katta i sekken og står der..
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Ja, det kan jeg godt skjønne at du synes er skummelt. Har vært på 2 visninger i mitt liv selv, men endte opp med å vinne budrunden på begge to- 5 år mellom da- og var ikke alene. Men husk at om det kommer frem noe etterpå som ikke stod i salgsrapporten kan det gå tilbake på selger, eierskifteforsikring. Og hvertfall hvis det er noe de burde vært klar over. Men skummelt skal jeg være enig med at det er ja
Gøril (210406) Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Ønsker deg lykke til.. går nok veldig bra. Kanskje familiemedlem kan bli med deg og se om en av disse boligene blir aktuelle?
Solitude Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Ja, da er man tilbake fra visning... Den ene boligen var for liten for 3 barn og 1 voksen så den blir nok ikke aktuell. Den andre hadde grei nok pris, stor nok dvs. alle ville ha fått eget soverom men stua var litt liten. Og uteplassen en veranda som man kan forsåvidt leve med. Men det var furu helvete..... Unnskyld dere som er glad i furu. Men vurderer seriøst om jeg skal få klart å legge inn et bud, ikke mange boliger her til salgs og for at ungen skal slippe skifte skole og barnehage. Og så bare male i et par år til eller så... Furu overalt ! ahhhh.. what to do.. Tørr nesten ikke å la være heller, hva om man blir stående uten bolig. hmmmmm... Oh... skulle ønske jeg hadde familien min litt nærmere akkurat nå. Tror ikke jeg får sove i natt, tenke tenke.. Er det realistiskt at en alenemor til 3 barn, som jobber fulltid. Vil klare å male et helt hus (tomannsbolig da) innen 2050 ? Man klarer vel ikke å montere sånn ferdigmalte panelplater alene tro ?
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Det klarer du vettu, er mye god hjelp i de små også : ) Ta ett og ett rom, så blir det ordnings til slutt : )
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Furu blir jo faktisk pent når man maler det - så om det er kun det som er problemet så hadde jeg ikke tvilt.
Solitude Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2009 Sant det, har malt furu panel før... Det er kansje det som stopper meg litt... Det er fryktelig mye arbeid.. hmmmm.. Tror jeg skal sette meg på telefonliste så får jeg litt mer tid til å tenke på det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå