Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Skal få dette under neste tannlegebehandling.. Det høres jo ut som noe som virkelig burde funke.. Valium , stesolig og andre beroligende midler har tidligere ikke funket.. Så nå skulle jeg få dette av tannlegen.. Noen som har fått dette tidligere som kan fortelle om sine erfaringer? =)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Vel.. ikke prøvd selv, men sønnen fikk en gang... han ble helt hinsides... det virket ikke før etter det vi skulle ha det for da... så pass på at tannlegen venter lenge nok... men han var 2 år, og klarte ikke holde hodet selv en gang... ble skikkelig "full"... litt rar og ekkel følelse, og litt morsomt...
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mai 2009 Joda,. Har bare ikke fått endret nicket mitt enda.=) Fødte ei lita jente 6 Mai.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 Ja jeg skulle få det 30 min før tannlegebehandlingen startet.. Som jeg har skjønt så kan jeg bli alt fra totalt likegyldig til at jeg rett og slett kollavipper og sovner .. Men at jeg burde bli ganske så likegyldig trodde hun.. Men er jo skeptisk da.. Siden dobbel dose valium og stesolid har gitt null effekt tidligere.. =)
LizzyG Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Grattis da:) Fikk fødselen greit? Likte du deg på K?
Holly❄️ Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Sønnen min hatt får det ved flere anledninger, når han vært innlagt på sykehuset. Tar ca 3-4 min og så er han rett og slett dritings.. ler og ser dobbelt, og er så likegyldig atte Rart... Jeg fikk en slags pille hos tannlegen for mange år siden, som var "likegladsaft" i en pille... Og ja, jeg brydde meg ikke i det hele tatt, storkoset meg i tannlegestolen Og jeg har virkelig tannlegeskrekk... Tannlegen trodde jeg hadde sovnet der jeg satt.. Jeg følte meg møkkfull, og var skikkelig knisete... lo av alt, for alt var jo så moro Huska at du absolutt ikke er i stand til å komme deg derfra selv, og iallefall ikke kjøre... du er rett og slett for full til noe av det
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Kan være det var det jentungen fikk når ho skulle trekke tanna. Ble ganske så svimmel, begynte å se syner og alt var bare gøy. Idet tannlegen trakk tanna, utbrøt jenta "der kom'n gitt", og brast i latter....
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #9 Skrevet 13. mai 2009 Fødselen gikk over all forventning.. Totalt motsatt av forrige fødsel.. Føler meg rett og slett veldig heldig.. =) Kongsberg er helt supert det.., men jeg fødte 21.30 på kvelden og dro hjem morgenen etter .. Så rakk ikke og lage meg så veldig mye intrykk.. hehe.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #11 Skrevet 13. mai 2009 Jeg var i såpass fin form at jeg følte at jeg likeså godt kunne være hjemme.. Bedre og kunne sove og kose meg med de 2 barna her hjemme istedet for og dele rom med andre der oppe og være redd for hver minste lyd jeg eller lille jenta lagde.. =) Jeg skal prøve og kanskje få skrevet ned noe som kan ligne fødselshistorien snart her.. Men jeg slapp alt som kunne ligne sting, fødslen var vel nærmere styrtfødsel og blødde nesten ingenting.. Var oppe og gikk 30 min etter fødselen .. Litt sliten var jeg jo selvsagt.., men i så god form man kan være etter en fødsel tror jeg.. Så var deilig og komme hjem og kose meg med begge barna og mannen.. =)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. mai 2009 Ja det var ganske mange fødsler der nå om dagen.. =) April/mai var visst de mnd`ene hvor det var flest fødsler der.. Men hadde forventet det også egentlig.. Sover ikke bra på sykehus om jeg har alenerom eller ei igrunn.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå