partyoffive Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Prover igjen.. Noen som har tatt den noen gang? Tok den etter 12 timer, men for 24 timer. Skal jo kunne ta den opp til 72 timer, men er engstelig akkurat nå... Noen som har tatt den og allikevel blitt gravide?
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har tatt den to ganger for flere år siden. Ikke blitt gravid, når jeg har tatt den. Har forövrig blitt skikkelig dårlig av den da (spydd osv.) Håper du slipper det. Lykke til
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Nei, ingen spying eller syk på noen måte. Bare nerver og angst...Har 3 barn og kan virkleig ikke takle flere. Er utsatt for blodpropp så flere prevensjonsmidler utgår. Skal til Gyn for og utarbeide alternativer neste uke. Men hvor lenge etter tok du pillene de to gangene? Husker du det? Takk for svar
Norwegian by injection Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Hey! Uff, dette høres skummelt ut! Jeg har ikke tatt angrepillen men jeg har tatt abortpillen da. Uff, krysser fingrene for deg! Klem
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2009 hey - fikk du mailen min? Tusen takk for draktene! De var helt supre, jentene hadde de på seg innen 5 min. De gleder seg til og prove de. Ja, ikke artig dette....har aldri tatt den for, så vet ikke hva sjansene er for at den ikke skal virke. Abortpillen har jeg ikke hort om. Er det ikke vanlig med utskrapning i tilfelle? been there as well. 14 yearsago.... Nei, vi har ingen planer om nr.4. Tror faktisk ikke jeg kunne taklet svangerskap og baby en gang til hverken physisk eller fysisk.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Jeg tok de innenfor fristen iallefall, men husker ikke akkurat... Litt over 24 t iallefall... Går nok bra skal du se
Mammapudding Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Jeg tok angrepillen etter ca 48 timer og ble ikke gravid. Trodde jeg var det for mensen uteble jo i maaange uker og var helt tullerusk i flere mnd etter det. Er også utsatt for blodpropp, hadde blodpropp da jeg var 18 og hadde brukt p-piller i 3 år, jeg har protein-s mangel. Nå bruker jeg Conludag minipille, før brukte jeg kobberspiral. Håper du finner et prevansjonsmoddel som funker for deg:)
partyoffive Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2009 leahpudding, Mensen uteble i uker..? Herregud, jeg kommer til og miste vettet! Tok du tester da? negative, eller? Var det en minipille som var anbefallt til deg selv om du var utsatt for blodpropp? Jeg fikk beskjed om at alt av p-piller, vanlig og mini, var uaktuellt for meg. Gikk selv på p-piller (og rokte...) i 11 år for jeg ble gravid med nr.1. Har ikke kunnet gå tilbake på piller i ettertid. kobberspiral bare skremmer meg....Hvordan fungerte det for deg?
Mammapudding Skrevet 14. mai 2009 #9 Skrevet 14. mai 2009 Ja du skal tro jeg holdt på å bli tullerusk når mensen uteble så lenge, tok flere tester og alle var negative. I tillegg var mensen uregelmessig i 2-3 sykluser, så håper jeg slipper å ta angrepille flere ganger:) Minipillen Conludag er visstnok så lite hormoner (et spesielt, husker ikke hva det heter) at jeg kan bruke det selv om jeg har hatt blodpropp og er ekstra utsatt for det. Jeg spurte legen min om det var noen piller jeg kunne bruke, for hun sa nemlig at alt av hormoner var helt uaktuelt først, men så sjekket hun det og snakket med flere kolleger og en ekspert og de var enige i at jeg kunne bruke Conludag:) Jeg syns det var så vondt å få satt inn spiralen at det vil jeg ikke gjøre igjen, selv om de påstår at det var så vondt siden jeg ikke hadde født før og at det ikke vil være så vondt siden jeg har født nå, men jeg vil bare ikke! Er veldig fornøyd med Conludag, må jo tas samme tid hver dag, men har huskelapp på mob som ringer hver dag, så har bare glemt pilla en gang da mob var glemt, hehe...derav angrepilla;)
Brillefint - Jadda! Skrevet 14. mai 2009 #10 Skrevet 14. mai 2009 Tok etter 48 timer. Ble ikke gravid.
Gidder ikke! Skrevet 14. mai 2009 #11 Skrevet 14. mai 2009 det skal MYE til for at du blir gravid når du har tatt pillen etter 12 timer. slapp av og ikke stress med det, det er mye unødvendig stress og bekymringer! har også tatt angrepillen en gang, syklusen ble ganske tullete og hadde vel i grunn en del merkelige symtomer som kan forveksles med tidlig graviditet, men jeg var IKKE gravid!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. mai 2009 #12 Skrevet 14. mai 2009 Jeg har tatt den 2 ganger , og begge gangene fikk jeg "mensen" ca 2 dager etter. Skriver "mensen" fordi jeg egentlig ikke skulle hatt den da. Blødde ca 1 uke begge gangene, så det er ikke noe jeg gidder å gjøre veldig ofte akkurat! ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå