Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Jeg vurderer å ta den utdanningen, og har mange spørsmål... Hvor tok du utdanningen? Var det vanskelig å få jobb? Jobber du for deg selv eller innleid i en salong? Hvis du jobber for deg selv, hvordan fungerer det med evnt fødselspermisjon, ferie osv? Har du stort sosialt nettverk slik at det er lett å få mange kunder? Hvis ikke, hvordan fikk du mange kunder? Hvordan er lønna? Håper virkelig noen kan svare på dette :-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Er du dum,Lille snille meg? For den liksomprovoerende holdningen din er bare latterlig..
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Hei Det kommer litt ann på hvor du bor! Jeg er negldesigner selv men også utdannet hudterapaut. Uten hudterapaut yrke kunne jeg ikke drevet på med negler. Det tar forlangt tid å for lite å få igjen for. Men når det er sagt, så er det jo andre som har klart det. Klarer du å støpe negler på 1- 1,5 time kan du gjøre det bra. Jeg har holdt på i noen år men bruker fortsatt 2-3 timer (er litt perfeksjonist). Ønsker deg lykke til
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 liksomprovoserende holdning? Og hvem er det som provoserer her da? Jeg la ut et tips som hun kan følge videre. Var hyggelig fra min side. (tekst fjernet av moderator)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Hehe,føler du prøver krampeaktig her nå:-)
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 tenkte den rev deg i filler ja. Tipper du har vært ute å løpt fra deg raseriet, banket sambo og slukt ett par poser med boller i ren frustrasjon, bare pga den ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå