magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 ??? Jeg er nemlig redd for at jenta vår i magen viser seg å være en gutt når h*n kommer ut. Tørr ikke helt stole på UL'en. Så jeg har beholdt lappen på alt nytt tøy, i tilfelle jeg må bytte farge... Vasker nytt sengetøy og håndkler, men bør man vaske tøy også?
trolla <3 <3 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 JA! Nye klær har ofte rester av fargestoff i seg, og masse støv.
Snikskytteren er storebror! Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Ja, alt til babyen vaskes før det blir brukt! med uparfymert såpe!
Snikskytteren er storebror! Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Hva med å kjøpe nøytrale farger foresten? Så lenge du ikke stoler på ultralyden? Hvor lenge er det til du har termin da? er vel bytterett i bare 10 dager?
magica og lille tryll ♡ Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har sett med egne øyne at det helt sikkert er ei jente altså, bare jeg som er litt over-nevrotisk å er "redd" for at det skal bli gutt likevel :oP Man hører jo om tilfeller... Har termin 3. juli. Jeg må nok bare stole på UL'en og begynne å vaske da )
Månefeen ♥ Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Alt er vasket og klart i skapet på barnerommet... Har kjøpt så mye på salg som ikke kan byttes uanett, så da får jeg heller selge det om det viser seg å være gutt
julibaby09 Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har vaska alt utenom den nye dundyna. Kjøpte klær, arva klær og klær som storesøstera brukte selv om de bare har ligget ubrukte og nyvaska i skapet. Vasker opp igjen dyner og puter, sengetøy og tepper også, men jeg kokvasker det ikke, bare har det på lett vask så jeg får vaska utav det. Så nå er kommoden full, og jeg har ikke termin før 16.juli
morsomjente Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Ja jeg vasker alle klær ... blir jo støv å alle har drivet å tatt på det i butikken, hvis du skjønner
MinnieMe Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har også vasket alt jeg har kjøpt og også klær jeg har fått. Bruker ikke så mye vaskemiddel og allergivennlig og parfymefritt skyllemiddel. Sengeklær og laken har jeg faktisk vasket to ganger. Dyner har jeg luftet. Vasket også trekket til madrassen, og det var et styr å få på igjen.. hehe... Grunnen til at det bør vaskes er for å få ut fabrikk-kjemikalier som er i helt nye klær. Og brukte klær vasker jeg for å få ut skyllemiddellukt og støv (har som regel ligget nedpakket en liten stund). Jeg vasker forsåvidt alle nye klær som jeg kjøper til meg selv også.
Fallerifallera Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Jepp! Både pga fargestoffene og fordi jeg synes det er litt koselig å holde på med, samt å få litt bedre lukt på dem.
AdrenaLine Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 Godt å se at det ikke bare er jeg som er nervøs i forhold til kjønn... Fått bekreftet jente på hele fem ultralydkontroller, men er fortsatt ikke overbevist Du kan jo evt vaske de minste størrelsene og vente med resten i tilfelle? Og man trenger jo ikke vaske absolutt alt av det minste heller? Men vi får vel ikke byttet klær vi kjøper nå i juli...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå