Gå til innhold

Hvilken lengde er mest in på halskjeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjöpte meg et smykke fra SNÖ i går, som var så fint!! Det var sölvfarget lenke med to dråper på ca 4 cm i enden samt en rund lite n medaljong med SNÖ-merket i. Kjedet var medium tykt.

Men spörsmålet er om jeg skulle valgt et lengre kjede?? Hva er mest in, lange eller ikke så lange?? Det jeg kjöpte var i en lengde som rakk akkurat i overkant av brystet. De hadde nemlig et helt likt som var langt, til nedenfor brystet. Får ikke bestemt meg om jeg skal bytte til det eller ikke. Har prövd med div. antrekk, og synes vel dette er fint, men er kanskje fordi det er den lengden jeg er vant med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen motelöver som har peil? :)

Skrevet

Jeg ville gått for det lengste, synes den mellomlengden blir litt kjerring.

Skrevet

Ok, er et veldig moderne type smykke, så jeg synes ikke det blir kjærring, men mulig det lengste er finest uansett... hmmm... flere?

Skrevet

jeg ville valgt det lengste:) hørte fint ut:)

Skrevet

Ja, jeg er skikkelig fornöyd med det, men tenker altså på lengden. Hadde de ikke hatt alternativ lengde, hadde det ikke vært noe problem...

Tror kanskje den lengden jeg kjöpte passer til flere typer plagg, men at lengre er mer kult liksom (til enkelte plagg). Også har jeg jo ingen lange fra för... Nei, det blir vel en liten bytting her vel... Har ikke kvitteringen da men.... Er jo i esken sin og alt, ikke brukt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...