Nellybelly Skrevet 13. mai 2009 #1 Skrevet 13. mai 2009 Har lest på bim at flere får oppfølgning mens de tar pergo, og tar blodprøver i løpet av pp. Er det normal prosedyre? Jeg har ikke noe slik avtale. Har fått 3 kurer på resept, tatt ut ene nå og er i gang fra i dag.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Pergotime tabletter fra dag 5-9 Blodprøve dag 3, 12 og 22. dette er min plan, som jeg fikk hos legen.
Nellybelly Skrevet 13. mai 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2009 Hei ire86 Jeg skal også ta tablettene fra dag 5 til og med 9. Men ingen blodprøver... | Kanskje det er fordi jeg har fått påvist at jeg får eggløsning "av meg selv" at jeg ikke skal ta blodprøver da... Lykke til ire86 !! )
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 15. mai 2009 #4 Skrevet 15. mai 2009 hei. jeg har EL av meg selv jeg og, men har bare en eggleder etter exu operasjon i fjor. Ingen klaff etter d og ringte gyn legen min og da fikke jeg tilsendt en mappe med div info om pergotime, timeplan over blodprøve dager. Skal ta min andre blodprøve førstkommende mandag Ble ferdig med pergotabl igår. Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå