Gå til innhold

Noen som ikke vil vite kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboer har sagt hele tiden at han ikke vil vite kjønn. Jeg har hatt litt lyst, men i går sa han at det var det samme, jeg kunne bestemme.. men nå vet jeg ikke om jeg vil. Det er jo aldri 100% sikkert det de sier. Hvert fall ikke med jente har jeg hørt. Så uansett dumt å gå å kjøpe barnevogn med noe rosa på. hmmm... har hvert fall 6 uker til å tenke på dette.. så får vel bare se hva som faller mest naturlig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:-) vi vet ikke,veldig spennende:-)

Skrevet

Vi visste ikke kjønn på våre to første, og synes det var veldig spennende :) Denne gangen vet vi, mest for vår eldste sin skyld. Han har vært så spent på om han skal få en lillesøster eller lillebror denne gangen:)

Skrevet

Hei=) vi vet heller ikke! blir såå spennede når h*n kommer!!

Skrevet

Vi vet heller ikke, og skal ikke vite det før tassen kommer ut:)

Vi hadde det slik som dere, han ville ikke, mens jeg ville vite kjønnet. Så var vi på ul, og gynekologen sa hun så hva det var... Han ville fremdeles ikke vite noe. Vurderte sterkt å ringe og spørre henne etterpå, men nysgjerrigheten tok ikke overhånd.

Da var det en uke igjen til jeg skulle ta fostervannsprøve, og skulle ditt alene. Hadde bestemt meg for å spørre om kjønn, uten å si noe til pappaen. Da dagen kom, så lå den lille med rompa til. Dermed fikk jeg ikke vite noe.

Sa til mannen min hvilke planer jeg hadde hatt, og vi pratet litt om det. Plutselig så mistet jeg helt lyst til å finne ut av kjønnet. Kunne ha fått vite det, for har vært til ny ul, og har fått svar på fostervannsprøven.

Så nå skal vi leve i spenningen her, og jeg er glad for at den fortsatt er der. Jeg er kjempe spent, og mange mnd igjen;)

Skrevet

Vi vil ikke vite det denne gangen..

SIst så fikk vi vite at det var en jente hele 5 ganger..!!! Og ut kom en gutt.. Er så glad for at vi ikke kjøpte rosa vogn..

Skrevet

Jeg vil vite kjønn! Rett og slett siden jeg er førstegangs og alt er så spennende uansett, så om jeg ikke får vite det kommer jeg sikkert til å dø av nysgjerrighet!! :) Men er jo sant at det ikke er sikkert at hva man sier på UL stemmer, så kommer uansett ikke til å løpe ut å kjøpe masse rosa eller lyseblått om vi får vite det! Men kanskje har du ikke noe valg, da ei venninne av meg var på UL lå han og viste frem sin lille tissemann lenge før jordmor kom til den biten :)

Skrevet

Samboeren min ville heller ikke vite kjønn. Jeg hadde lyst, men gikk med på å ikke vite det. Nå er jeg glad vi ikke vet det, for det kommer jo til å bli veldig spennende.

Vi har alt babyutstyr tilgjengelig, enten det blir jente eller gutt =)

Skrevet

Vi ville vite det, men det syns ikke sikkert.

En lege har sagt gutt og en lege har sagt jente.

Så kommer ikke til å handle spesielle jente eller gutte ting. Får bli nøytralt fram til han/hun er født. :)

Skrevet

I dag er første dagen jeg har gledet meg ordentlig. har ikke turt det før nå. Er i begynnelsen av uke 13, er førstegangs, men har misten en gang før. Samboer har to barn fra før, og de ville heller ikke vite kjønn da. Men stebarna her fikk vite det i dag, og de er nok spente på hva det blir. Kjøpte noen babyklær,tåteflaske og et søtt badehåndklede, så lekte vi tampen brenner med alle pakkene. Så skulle de åpne alt å se om de skjønte overraskelsen. Det har vært stor glede her i dag:) Han minste skjønte det ikke helt med engang (7 år). Han trodde det var til kusinen sin på 3 uker, Men hun eldste på 9 tok lunta ganske kjapt:) Men tror nok de også må vente i spenning. Har nok bestemt meg for å handle nøytralt fremover:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...