Gå til innhold

Har visst bursdag i dag jeg =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Så i dag blir det kake og brus :D hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen :-)

Skrevet

Gratulerer med dagen, kos deg masse med kaker og brus :=)

Skrevet

Gratulerer - kose deg!

Skrevet

Grattis med dagen. Håper du får en fin dag med kaker og brus :)

Skrevet

Jeg og har buuuuursdag :o)) *blåser i fløyta og roper huuuuurra for oss*

Grattis med dagen du og :)

Skrevet

gratulerer så mye med dagen til alle bursdagsbarn! måtte dagen bli flott!! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen:) du får kose deg masse og spise litt ekstra kake for alle oss studentmammaer som er på skolen i det fine været til langt utpå kvelden å leser til eksamen;)

Skrevet

Det har jeg og!! :)

 

Gratulerer med dagen til alle bursdagsbarn idag. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...