hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer med dagen, kos deg masse med kaker og brus :=)
Trulte76 Skrevet 13. mai 2009 #5 Skrevet 13. mai 2009 Grattis med dagen. Håper du får en fin dag med kaker og brus
Mammaen til Isak Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Jeg og har buuuuursdag )) *blåser i fløyta og roper huuuuurra for oss* Grattis med dagen du og
Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 gratulerer så mye med dagen til alle bursdagsbarn! måtte dagen bli flott!!
therehag Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Gratulerer med dagen:) du får kose deg masse og spise litt ekstra kake for alle oss studentmammaer som er på skolen i det fine været til langt utpå kvelden å leser til eksamen;)
Sivalur Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Det har jeg og!! Gratulerer med dagen til alle bursdagsbarn idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå