Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke bestemme oss for bilstol.Har sett på noen brukte,som bekjente har hatt.Har hatt maxi cosi uten base til de 2 første,men syns det fort ble lite(eller ungene fort ble store)Hva har dere valgt?,vi har isofix i bilen,men dere som har base til å feste med sele er det like trygt/greit å feste?håper på mange svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia...Jeg hadde besafe med første mann, (mannen min jobber med biler å de kom best ut i test da),Har en venninde nå som har maxi cosi (med base) selvom det spiller ikke noe rolle når vi snakker om hvor fort unga vokser ut av de...Jeg tror rett å slett at de er ganske like alle sammen, datteren min vokste ut av besafe rundt 9-10måneder....det har også sønnen til venninde mi gjort som er rundt 9 måneder !!! Denne gangen skal vi gå får maxi cosi, jeg syns det virker veldig gode å ligge i, det har kommet utrolig godt i test også....så er det veldig fine :) syns jeg da :)...Men jeg skal gå får maxi cosi med base, syns det virker litt tryggere å "klikke" dem i setet (da vet man at de er festet riktiG) ..enn å drive med bilsetet hele tiden....

vet ikke om det hjalp så mye...men min erfaring er at de er ganske like i størrelsen alle sammen :)

Skrevet

haha...glemte å si, vi har snakket mye om base /isofix, dersom mannen min jobber med biler har han spurgt en del (fordi vi har isofix) i bilen, ganske ny bil, det er akkurat det samme på en måte...stolen er like trygg...

I fleste nye biler nå er det isofix fordi at det skal være like bra !! Ellers hadde de ikke produsert det så mye...å i alle typer biler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...